Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Hello Wilfredo. Thank you for the fantastic rating! We're delighted that you enjoyed your time with us. Looking forward to hosting you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Horrible service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Hello Kyle. We're truly sorry to hear about your recent experience. Your feedback is invaluable to us, and we're committed to making improvements. We hope to have the opportunity to provide you with a much better stay on your next visit.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Hello George. We apologize for the disappointing experience you had during your stay. We hope to welcome you back next time and provide a better experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Hello Leonard. Thank you for your review. We're thrilled to know you enjoyed your stay. We can't wait to welcome you back on your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Clean and safe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Hello Gabriela. Thank you for your feedback! We’re glad to hear you found the hotel clean and safe. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Excelente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Hello Valeria. Thank you for the fantastic rating! We're delighted that you enjoyed your time with us. Looking forward to hosting you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Hello Kimberly. Thank you for spending your time with us. We hope you had a good visit to our city, though we sincerely apologize if you experienced any inconvenience during your stay. We look forward to winning your heart on your next trip, should we be given the opportunity to do so.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
When we first arrived we got a room when we entered the ceiling was caved in. Went downstairs to the lobby got a 2nd room and the carpet was sopping wet and smelled liked mildew 3rd room air and fan stopped working in the middle of the night. Went to talk to a manager in the morning and explained all the above and got a welp I’m sorry we will have someone look into it. It’s a 100 degrees out we been outside all day exhausted took over an hour to get a room and the air went out. Some sort of compensation like a Buffett meal ticket a next night free something !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Hello Jackie. Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the issues you encountered during your stay. This is not the level of service we strive to provide. Your feedback is extremely important, and we assure you that we are looking into each of the problems you mentioned to ensure they are resolved promptly.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide the exceptional experience you deserve.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Hello Katherine. Thank you for your review. We hope to have to opportunity to serve you again for a better experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par JM, Gestion de l’hôtel
Hello Norma. Your 5-star review made our day! We’re so glad you had a positive experience. See you next time!