Note fondée sur 479 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
The front desk personnel is very nice. But my room was very dirty.
2 sur 5
par un voyageur

Hairy Situation

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Mainly the room was very dirt. There was spilled wine or something on the wall in the room and the bathroom had hair all over toilet and shower
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
The room was not turned over when we checked in; both beds were slept in/unmade and there was unflushed feces in the toilet. This was at 4:30 PM. The desk staff told us the room could not be cleaned because the cleaning staff had left and wouldn't be back until the morning and there were no other rooms available.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
I liked the location. I didnt like how the room wasnt the cleanest, grime and dirt in corners, hairs in the shower, and the guy who checked us in was incredably rude.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Beds could use a little upgrading but room was huge!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par JaMese, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
The entire stay was horrible. We called early to ensure a guest not on the reservation could check in and the person who took down the notes never put it in the system. We showed up, and couldn’t check in. We eventually got checked in, and the next day when we went to the front desk they told us we didn’t have a room because we never checked in? So confusing and terrible service. The front desk manager was so rude too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par JaMese, Gestion de l’hôtel
I'm sorry you experienced this during your stay. . Thank you for your feedback as it is a great learning opportunity for the staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Stayed to go to the fights next door. PERFECT!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par JaMese, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Nos hospedamos por una noche y todo estuvo muy biekn
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Krystal, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback! We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Please add non-dairy milk to breakfast options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Krystal, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the suggestion and I will be happy to pass it on in our staff meeting. Thank you for your feedback and hope to see you again soon.