Note fondée sur 55 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 mai 2022 sur Hotels
Cet établissement mérite 3 Étoiles pas plus
par Burlotte
Publié le 15 févr. 2013 sur Hotels
bon séjour, tranquille, bien situé
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Der Kaffee zum Frühstück war hervorragend.
Das Frühstücksbuffet selbst war recht übersichtlich und 8 Tage lang immer das Gleiche 😬
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Armond,We are sorry that you had such a bed experiance at our hotel. We only wish that you said something during your stay to try and solve the problems.Best regards, Ana
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Monna,Thank you for your review.We constantly trying to improve. If you ever visit us again we hope that you will see the progress.Best regards, Ana
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Milovan,We are glad that you had a nice stay at our hotel. Hoppefully we will be able to welcome you again.Best regards, Ana
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Balenovich,We are glad to hear that you had a pleasant stay at our hotel. Best regard, Ana
par un voyageur
Publié le 9 août 2023 sur Expedia
There was nothing in the room to make tea or coffee. They didn't refill shampoo or soap. It's not worth to stay there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Katarina,We are sorry to hear that you had bed experiance at our hotel. If you only said something during your stay there would be possibility to correct errors.Best regards,
par un voyageur
Publié le 28 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par Ana, Gestion de l’hôtel
We are glad you had a pleasent stay at our hotel.
par un voyageur
Publié le 30 avr. 2023 sur Expedia
The room was crampy, and, despite non-smoking designation, was an ash tray. Enforcement, and defumigation could be demanded for a centraly located, otherwise principal hotel.