Note fondée sur 253 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Emergency Stay

Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
The walls a little thin. Floor was sticky in the bathroom. Hotels are using the new fake wood floors need to wash them after each stay. Otherwise fine.
1 sur 5
par un voyageur de OGDEN

Publié le 10 oct. 2024
There were so many flies it looked like the floor was moving. The room stunk so bad i had to leave the window open all night.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
The shower floor cracked bad but they taped it up and it was all gross looking, they need to replace shower!
3 sur 5
par un voyageur de Annapolis

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Rooms very small
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
The room had a noisy air conditioner, shower that needs repair bed very uncomfortable
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur de GWINN

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Property was very old and run down. Rooms were very tiny. Bathroom light was also the fan and very noisy.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
I am more upset with hotels.com since I booked a room at the Quality inn but was given a room at the Rodeway inn once I tapped book. There was no way to fix the discrepancy.