Note fondée sur 37 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
62 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Splendide

Publié le 16 févr. 2022 sur Hotels
Juste magnifique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2023 par Cocoon Maldives Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/ Madam, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 avr. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 mars 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
5stelle in teoria e anche nella pratica veramente molto bello .da migliorare solo il personale che si occupa delle camere
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
Paradise
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2023 par Cocoon Maldives Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mike, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2023 par Cocoon Maldives Management, Gestion de l’hôtel
Dear Cristina, Thank you for the rating & Warmest Regards
5 sur 5
par un voyageur de McLean

Publié le 22 janv. 2023 sur Expedia
A well maintained very expensive all inclusive resort. They have challenges with their food diversity and quality. It is extremely inconsistent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2023 par Cocoon Maldives Management, Gestion de l’hôtel
Dear Wei S, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2023 sur Expedia
The property is nice and the surroundings are excellent. The quality of food, however, needs to be much better. The fish, chicken, or beef they prepare is usually very hard, dry and salty. It is a matter of the chef's preferences for how to cook not the products themselves, however. A small selection of salads. On a scale of 1 to 10, I would give the food quality only 5. The snorkeling equipment is of low quality, so it is better to bring your own if someone wants to enjoy observing underwater life. The personnel is nice and the rooms are clean and comfortable. The TV is in the room but with a very very limited number of channels to watch. In a 5 stars resort, it should be the much better selection.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2023 par Cocoon Maldives Management, Gestion de l’hôtel
Dear Lamiaa, Greetings from Cocoon Maldives!Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. We greatly appreciate your constructive feedback and comments and will ensure they are shared with the relevant teams as part of our ongoing effort to improve our services and offerings.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2023 par Cocoon Maldives Management, Gestion de l’hôtel
Dear Carlos, Greetings from Cocoon Maldives! We are delighted to hear that you had a wonderful time here at Cocoon Maldives. Thank you & Warmest Regards