Note fondée sur 344 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
62 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur de Stanley

Publié le 16 févr. 2022 sur Expedia
My first impression of the property was not good and it did not get any better. People were outside in the parking lot smoking and drinking. When we walked into our room the smell was terrible. It was not clean and there were bugs all over the bed, the wall, and the bathroom. We left within 5 minutes of arriving. We reached out to Expedia and the hotel about a refund but did not receive any help. Do not book here.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 nov. 2021 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 nov. 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Don’t stay at this hotel

Publié le 15 nov. 2021 sur Hotels
The hotel is in a rough area of town. Check in us through a window. You can’t walk into hotel. You feel unsafe there.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 nov. 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 nov. 2021 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Needs update

Publié le 14 nov. 2021 sur Hotels
Staff was friendly, really did not have much interaction as it was one night. Check-in was quick. We typically stay in hyatts-this hotel is simply past do on a rehab.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 nov. 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Don’t book at this place.

Publié le 6 nov. 2021 sur Hotels
The rooms stink and had roaches crawling everywhere.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 oct. 2021 sur Expedia