Note fondée sur 81 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
الموظفين ودودين النظافة غير جيده الغرف مغبره وتوجد حشرات فوط الحمام غير كامله. لاتوجد مناديل في الغرف موقع الفندق ممتاز والمنظار من الفندق على البحر خيالي
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Güzel bir konaklama

Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
Gerçekten anemon bu işte fiyat performansta en iyisi
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
Resepsiyon da Anıl beye teşekkürler çok ilgilendi.odamız da temiz ve deniz manzaralıydı lokasyon da her yere yakın
2 sur 5
par un voyageur

Just a few things short to be great

Publié le 25 avr. 2024 sur Hotels
The rooms had an amazing view of the black sea, and it was pretty big. However, although they were non-smoking rooms, they had a strong smell of cigarette smoke. The A/C was not activated yet and we had to leave the window open to cool down the room, and this allowed more cigarette smoke from outside smokers. The was only a half roll of toilet paper and one pillow per person. These items should come in twos. The desk person was fantastic and provided good tips for things to see in town.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Victor MWe would like to thank you for choosing Anemon Ordu hotel and your feedback We would like to inform you that regarding your feedback following actions have been carriedout; We highly appreciate your time for sharing your invaluable opinionsWe, as Anemon Ordu Hotel, aimed to provide you better services, and make your staymemorable. We would like to thank you again for your time, attention and feedback andlooking forward welcoming you againKind Regards,Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 nov. 2023 sur Hotels