Note fondée sur 930 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Stationnement à 150 mètres de l’hôtel, ordinaire avec des bagages. La chambre n’était pas bien nettoyée, la douche ne fonctionnait pas bien. Chambre très petite. Ventilation bruyante. Nous avons demandé des serviettes supplémentaires et elles ne nous ont jamais été apportées. Petit déjeuner très ordinaire, peu de choix. Très déçu de la chambre, du service et du stationnement. Par contre, l’apparence générale de l’hôtel était très bien, p-e que d’autres chambres auraient été mieux, mais tout de même déçu du service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Sonia,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2023 sur Expedia
Très bel hotel acceuil chaleureux. La seule chose est la construction qu’il y a autour de l’hotel présentement, désagrément mais ce n’est pas sous le contrôle de l’établissement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Champlain Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Nancy,Thank you so much for sharing your positive experience with us at Champlain Waterfront Hotel! We're thrilled to hear that you had an enjoyable stay and that our services and facilities met your expectations.Your kind words mean a lot to us and serve as a great source of motivation for our team. We're committed to providing exceptional service and creating memorable moments for all our guests, and it's wonderful to know that we succeeded in doing so during your stay.We hope that your time with us was filled with comfort and convenience, and that you had the chance to explore and appreciate all that our hotel and the surrounding area have to offer.If your travels bring you back to the area in the future, please don't hesitate to reach out to us. We would be honored to welcome you back and provide you with another exceptional experience.Thank you once again for choosing Champlain Waterfront Hotel and for sharing your positive feedback. We appreciate your support and look forward to the possibility of hosting you again.Warm regards,Champlain Waterfront Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur de St-Donat de Montcalm

Publié le 17 mars 2023 sur Expedia
First thing, the dog of our next door neighbor started barking at 7am ! Our room was cleaned 6/10, all common areas are dirty and badly maintained. Front desk clerk don’t have time to even look at customer or say good morning…for us, never again !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2023 par Champlain Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Richard,Thank you for sharing your honest feedback with us. We are sorry to hear that your stay with us was not a 5 star experience that we strive for. Your comments have been shared with our team so that we can work at improving upon our services and amenities. We greatly appreciate your business, and hope that you will provide us another opportunity to welcome you back to The Champlain Waterfront Hotel in Orillia.Regards,Guest Services
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2022 sur Expedia
Propreté, personnel très intentionnée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2022 par Olha, Gestion de l’hôtel
Bonjour Gaetan,Merci d'avoir choisi de rester avec nous lors de votre visite à Orillia.Impatient de te revoir .Considérations, Service Clients
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2022 par margaret, Gestion de l’hôtel
Hello Martin, We are glad you were happy with your stay and hope to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2022 sur Expedia
Près de la piste cyclable et piétonne
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,Guest Services.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2021 sur Hotels
Chambre confortable et propre Hôtel bien situé, près du bord de l’eau et de tous les restaurants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2021 par AK, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay at our hotel. We are so pleased to hear that you had a great stay and we hope to see you again in the near future. Sincerely, Autumn King Front Desk Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2021 par AK, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your recent stay at our hotel! We hope to see you again the next time you are staying in Orillia! Sincerely, Autumn King Front Desk Manager The Champlain Waterfront Hotel
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2021 sur Expedia
Personnel accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2021 par AK, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete the online survey. We hope to see you again! Guest Services