Note fondée sur 731 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2022 sur Expedia
Personnel non courtois, pas accueillant. Chambre malpropre, moisi, toilettes qui fuient a terre, pas de savon, poubelles pas vidées.....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Milene,Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous nous engageons à vous offrir une nuit de repos confortable et sommes déçus d'apprendre que nous n'avons pas répondu à vos attentes. Nous tenons à nous excuser que votre séjour ait été moins que satisfaisant. Nous nous engageons à satisfaire nos clients et apprécions que vous preniez le temps d'évaluer votre expérience.Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2018 sur Expedia
Front desk area is renovated but thats about it. Carpet stained all over the place. Stink food also all the time everywhere.
3 sur 5
par Christophe

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2017 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2012 sur Hotels
one word: GROSS!
1 sur 5
par un voyageur de Saint-Lambert, Québec

perdu dans le champs!

Publié le 8 juill. 2009 sur Expedia
Cet hôtel est situé tout juste à côté d'un ancien aéroport ne servant plus (sauf occasionnellement pour militaire). Il n'y a absolument rien aux alentours. Il semble peu fréquenté. Le 3 juillet 2009, la piscine extérieure n'était pas en fonction! Notre chambre non fumeur sentait la cigarette! Je ne recommande pas du tout cet hôtel. Nous avons même changé d'hôtel car je ne me sentais pas en sécurité à cet endroit avec les enfants.
3 sur 5
par un voyageur

just okay

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
The staff were friendly but not attentive to details such as servicing the room daily and providing towels. Cable system,Spectrum was not available for the whole week we stayed. Staff told us it was out of service doe to storm??
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kim, Thanks for taking the time to provide us with your valuable feedback. Your comments are essential to us as we continually work to improve our services and the overall guest experience. We truly regret that your recent experience with us fell short of your expectations. In order to better understand and address your concerns, please reach out to us. Your feedback will enable us to make the necessary adjustments to ensure that future guests experience an enhanced stay with us. Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2024 sur Expedia
A little off the interstate but quiet and clean. Perfect place to crash when road tripping
3 sur 5
par un voyageur

Horrible Never Again

Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
Walking into the building the grate in the door way would buckle down and make a loud noise. They mentioned juice in AM and there was nothing. We found a bug in our room. The window did not lock and there was a message about for our safety when in room locking deadbolt and the door stopper.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Elizabeth,Although we appreciate the positive rating we do apologize that your stay wasn't as comfortable as anticipated. Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Horrible Never Again

Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
Walking into the building the grate in the door way would buckle down and make a loud noise. They mentioned juice in AM and there was nothing. We found a bug in our room. The window did not lock and there was a message about for our safety when in room locking deadbolt and the door stopper.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
Although the staff was super friendly and accomodating, the facilities were not the cleanest. They staff did let me change rooms when the first was unacceptable, but 2nd wasnt much better. The hallsways smelled like cigarette amoke covered with pine sol. For a quick night stay in a pinch, it was ok, but we will probably look elsewhere if we stay in the area again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Bonnie, We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6