Note fondée sur 300 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Le Wi-Fi ne fonctionne pas bien complètement 0
La première journée mon lit était souillé
Le personnel de service très agréable, gentil et courtois J'ai aimé le déjeuné
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Vh, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us! We truly apologize for any inconvenience experienced during your stay. We appreciate your comments about the breakfast and staff hope to see you soon!
par un voyageur de Wambrechies
Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
Les plus, très proches des parcs Disney, beaucoup de possibilités de restauration aux alentours, p’tit dej complet sucré salé.
Les moins, le lit n’a pas été fait pendant les 3 nuits ! Juste changement des serviettes et après la première nuit il a fallu réclamer les dosettes de café pour la chambre.
À notre arrivée, on voulait nous mettre dans une chambre autre que celle réservée ( lit King size canapé lit devenu 2 lits lits superposés !!! ) heureusement que j’ai insisté et sorti mes papiers où le détail était bien noté ainsi la dame à la réception a trouvé ce que l’on attendait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2024 par vh, Gestion de l’hôtel
Valerie, Merci pour vos commentaires ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la proximité avec les parcs Disney, la variété de restaurants alentours, ainsi que le petit déjeuner complet. Nous nous excusons pour les désagréments rencontrés, notamment le manque de ménage complet pendant votre séjour et le changement de chambre à votre arrivée. Nous allons prendre des mesures pour améliorer nos services et éviter que cela ne se reproduise. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau et de rendre votre séjour encore plus agréable.
par un voyageur de Staten Island
Publié le 15 déc. 2024
Dated/construction/maintenance/someone tried to open my door a little while after checking in, odor from the water in the bathroom, mold in the room and gym towels, bathroom door too close to the toilet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2024 par Vh, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience, Elizabeth. We sincerely apologize for the issues you encountered. Unfortunately, none of this was mentioned during your stay and we couldn't action it quickly. We value your feedback and hope you’ll consider giving us another chance in the future.
par un voyageur
Publié le 13 déc. 2024
Excellent and good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2024 par vh, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent review, Francisco! We’re thrilled you had a great stay and look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Vh, Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect rating, Melana! We’re thrilled you had a great stay with us and hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Vh, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Samir! Please keep visiting us in the future!
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
We came here because of hurricane Milton. Dawn at the front desk was wonderful. Christina, the manager was wonderful. The breakfast was decent, I loved the Mickey Mouse pancakes and they had Americano coffee.
We couldn't have asked for better place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Vh, Gestion de l’hôtel
Thank you, Stephanie! We’re so glad you had a positive experience during your stay, especially under such difficult circumstances. It’s wonderful to hear that Dawn and Christina made a great impression, and we’re happy you enjoyed the breakfast, especially the Mickey Mouse pancakes! We appreciate your kind words and hope to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Vh, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! Please keep visiting us in the future!
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
Extra charges when i checked in stayed extra day and was charged 33% more had no choice hurricane made me leave my home so i feel like this was a little price gauging. Shame i felt very secure here and room was very comfortable staff was pleasant and free hot breakfast was a bonus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Vh, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Dolores. We’re happy to hear you felt secure and comfortable during your stay, and that you appreciated our staff and breakfast. We apologize for any confusion regarding the final price. Please know the resort fee is not included in the reservation and has to be paid at the moment of the check in. If you have any further concerns, please feel free to reach out to us.
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
The staff, very friendly. Clean rooms. Staff always ready to accommodate you.
Very good breakfasts
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Vh, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Myriam! We’re glad you enjoyed the friendly staff, clean rooms, and our breakfast offerings. We look forward to hosting you again!