Note fondée sur 837 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2023 sur Expedia
Il y avait des Croquerelles dans notre maison et la gérante semblait dire que c’était normal. Ont a u droit a aucun dédommagement et il a fallu tous vidé et tous nettoyé pour pas en ramener à la maison. Mes enfants étaient là dedans pas croyable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par Encore Resort at Reunion , Gestion de l’hôtel
Hi Danny, La dernière chose que l'un de nos clients devrait rencontrer pendant son séjour, ce sont des visiteurs indésirables. En tant que tel, nous informerons rapidement notre équipe de lutte antiparasitaire de vos préoccupations. La propreté est notre première priorité, nous considérons donc que toute chambre rendue moins qu'immaculée pour nos clients est totalement inacceptable. Nous avons informé l'équipe de direction et ils vous contacteront. Nous apprécions vos commentaires et vous souhaitons le meilleur pour votre prochaine aventure.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2022 sur Hotels
Une villa très spacieuse, 1 salle de bain par chambre ( 6 chambres) Piscine petite mais conviviale et les parcs Disney sont assez proches Parfait pour un séjour en famille
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2022 par Encore Resort at Reunion, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for sharing your kind words with us! We look forward to welcoming you again next time your travels bring you back our way.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2022 sur Expedia
Beaucoup de plaisir en famille pour faire divers sport et s'amuser a aqua parc
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2022 par Encore Resort at Reunion, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind review. We look forward to welcoming you and your family again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2019 sur Expedia
Très grande maison. Il manque juste des grandes poêles pour faire à manger à toute la famille
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2019 par M.Alvarado, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback. We hope to see you back again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par M.Alvarado, Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating! We're happy you had a great time here at Encore. Until the next time!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Leo, Gestion de l’hôtel
Dear Vinesh,Your review is highly appreciated. Thank you for staying with usKind Regards, Encore Resort
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Leo, Gestion de l’hôtel
Dear Kavita,Thank you for sharing about your recent stay.Kind regards , Encore Resort
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Muy cerca de todo, tranquilo el lugar y con seguridad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Leo, Gestion de l’hôtel
Buenos dias ,Me gusta saber que tuvo una buena estadia con nosotros. Espero verlos pronto de vuelta a usted con su familia.Muchas gracias por habernos elegido. Que tenga un excelente dia.Leonardo Villalba , Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Leo, Gestion de l’hôtel
Good morning Mr.Alberto,I am glad to hear that we met your expectations. Thank you for staying with usKind regards, Leonardo Villalba(Front Office Manager)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
I don’t usually leave reviews, but I wanted to share my experience with Encore Properties. Aesthetically, the property was great; however, there were discrepancies between the property I thought I booked and what we actually received upon arrival. I believe Expedia's booking site could use more clarity. If you're planning to bring your family, make sure to double-check that you're booking the exact property you want before making any payments. We booked what we thought was a 4-bedroom house with a private pool. Upon arrival, not only did we find out that we were not getting the property we expected, but we also had to drive an additional mile from the main property site, which featured all the advertised amenities, such as the gym, waterpark, etc. Instead, we were directed to a resort labeled "Reunion." I specifically booked this property so my children could enjoy a private pool during our 4-day stay. Unfortunately, there was no pool, and we ended up right next to a busy interstate. The noise from the highway was so loud that my parents couldn’t sleep, and we had to book them a hotel, which cost us extra money. This was extremely inconvenient. When we contacted support, they did nothing to help and even attempted to charge us an additional $500 to move to another property. All in all, I highly recommend doing your due diligence when booking with this property. Confirm everything to avoid an experience like ours. I’d hate for anyone to spend their hard-earned money and go
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Leo, Gestion de l’hôtel
Dear Sanders Family,I hope this message finds you well. On behalf of everyone at Encore Reunion, I want to extend our sincerest apologies for the recent experience you had during your stay with us.It is always our goal to provide our guests with exceptional service and unforgettable memories, and we regret that we fell short in your case. Please know that we take your concerns seriously and are actively addressing the issues to ensure that this does not happen again.Safe travels back home.Sincerely, Leonardo Villalba(Front Office Manager)