Note fondée sur 924 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

decevant

Publié le 29 déc. 2019 sur Hotels
pas terrible comme endroit , chambre vraiment ordinaire , pour le déjeuner il n’y avait vraiment pas grand chose , il restait un muffin , pas de toast ou de confiture, la personne qui s’occupait du buffet s’occupait en même temps de la réception , beaucoup de monde au déjeuner et pas grand chose à manger , nous sommes allés déjeuner au restaurant. Vraiment décevant comme endroit, nous retourneront pas à cet hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2019 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank for staying with us! These days we are running very busy and sold out every day but we will still try our best to accommodate you. Hope we have chances to provide you better services in the future and if you have any questions and concerns during your stay, please let us know and we will definitely try our best. Thanks again and Happy Holidays!
2 sur 5
par un voyageur

Hôtel très basique

Publié le 16 févr. 2019 sur Hotels
Situé dans une zone routière. L hôtel mérite une rénovation. Moquette au sol sale, lits inconfortables. Le petit dèj est inexistant : café quelques muffins et barres de céréales. Pas de pain, ni lait, ni jus de fruits !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thomas, thank you for staying with us. We are sorry our hotel did not meet all your expectations. We agree there are areas within the hotel which are beginning to show their age. We have discussed your concerns with the people in our organization who are responsible for formulating plans for future renovations. We will also share your feedback regarding our grab-and-go breakfast with Brand Leaders to assist them when determining new breakfast offerings for future implementation. We hope you will give us an opportunity to redeem ourselves in the future. Sincerely, Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Vol dans la chambre

Publié le 5 janv. 2019 sur Hotels
Le plus décevant aux usa mes enfants se sont faits volés des baskets une paire de Gucci une paire Nike et des easy. le directeur n a pas bougé j ai envoyé une réclamation pour M endommager à l assurance mais en vain. Evidemmant je ne conseillerai jamais cet hôtel et conseille par contre les voyageurs à fermer leurs affaires. Ce n est pas toujours facile mais ça fait mal quand on vous vole des affaires qui vous sont chers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Latifa, thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is properly addressed. Sincerely, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
I walked into the room and it was disgusting. It had issues on the wall. The bathroom felt like a community room with cracks and dirt everywhere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jordan, We are glad you chose to stay at our hotel. We appreciate your observations and the comments concerning opportunities for improvement. We are committed to keeping our accommodations clean and well-maintained as we take notes for future plans. Thank you again for your valuable feedback, and we hope to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Terrible Experience - Stay Away!

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
I booked a suite with two double beds and a sofa, but upon arrival, I was told they had overbooked and my room was unavailable. I had to accept a room with just one bed and rollaway beds, which the staff failed to mention at check-in. I checked out at 6 AM and realized I forgot my tennis shoes. I called the front desk, and they assured me they would look for them. When I returned around 5 PM, the assistant manager claimed they hadn’t found anything. To make matters worse, the room was dirty and smelled of smoke. There was mold on the sofa bed and multiple stains on the mattress, making my stay extremely uncomfortable. Be aware and stay away from this property!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Diana, Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the overbooking and the condition of your room. It is unacceptable that you received a room that did not meet your expectations, and we regret the lack of communication regarding your tennis shoes. Additionally, the cleanliness and odor issues you described are concerning and not reflective of our standards. Your feedback is invaluable, and we will address these matters with our team to ensure improvements are made. We appreciate your input and hope to have the opportunity to provide you with a much better experience in the future.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Everything was bice and clean
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels