Note fondée sur 963 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 janv. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Pool service

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Dont bother paying for chairs at the pool. We payed for premium seating for 3 days and every day we noticed people sitting in reserved seating without paying for it, they issue rist bands and the people didn't have the wrist bands which were white. big waste of money if you ask me
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Beautiful hotel, amazing water park and pool area. Kids had a blast!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Excelente hotel y encuentras de todo
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
The property and staff are great! Now the cons: The price is not the price. Be ready to double your rate with every kind of fee they can throw at you. Water park is always closed. Common area is beautiful, but half of it was closed for a private party. Just feels like we paid full price for limited access. We will still give it another try. It’s a nice place.
5 sur 5
par un voyageur de Miami Gardens

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Love pools and entertainment
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Pool area: need to pressure wash stairs for slides. Restaurants: need more variety : breakfast buffet: what a waste of place, they should open for dinner as a Italian place sale pasta and pizza. Entertainment: so many conventions rooms empty : a movie theater for guests, and a nightclub for guests, these would make a big difference so guests don’t get bored and would come back. You guys have plenty of room to make nights more entertaining because now is always the same.
5 sur 5
par un voyageur de Jacksonville

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
A 1 Customer Service!