Note fondée sur 886 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
Ce n’était vraiment pas propre et il avait des coquerelles sur le plancher… J’ai quitté l’hôtel avant d’y passer la nuit et j’ai demandé un remboursement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par NOEL, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.Sincerely,The Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel besoin d’amélioration

Publié le 29 avr. 2023 sur Hotels
Avions chambre en arrière et le bruit de l’autoroute dérange beaucoup le sommeil. Le déjeuner est moyen moyen, même pas de confitures pour mettre sur les rôties.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2023 par Alfredo, Gestion de l’hôtel
Thank you for this feedback, we really appreciate It, We'll take all the comments as way to improve our service on future stays.Thankyou for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2023 sur Expedia
Ok pour visiter Disney
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2023 par Grand Hotel Kissimmee , Gestion de l’hôtel
Thanks for you feed back, it was a pleasure have you staying with us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2023 par NOEL, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are very thankful to you for giving us a good score and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par NOEL, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par CC - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Marie! Thank you for giving us a 4/5 rating! At our hotel, we strive to provide excellent service and a comfortable stay for our guests. If there is anything specific that we can improve upon to earn a full 5-star rating from you, please do not hesitate to let us know. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024
The only negative would be you can hear everything in hallway . But thats not hotels fault that is people who come in late . And argue with husband. Or come in singing. It was an easy check in and check out. Would stay agin
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par CC - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Marie! Thank you for sharing your experience! We're pleased to hear that you found the check-in and check-out processes easy and that you would consider staying with us again. We understand that noise from the hallway can be disruptive, and we appreciate your understanding regarding this matter. Your feedback helps us continually improve our services, and we look forward to welcoming you back for another stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Todo super EXCELENTE le doy las gracias en especial a Diane una dama demasiado de atenta y servicial
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par NOEL, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur de Orlando

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Love this place. Very nice. Clean rooms. Great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par NOEL, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are extremely pleased to have you write such a wonderful review for us. Thank you so much and we sincerely appreciate your time and effort. I have personally shared your kind words of appreciation with my colleagues who will feel more motivated. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur de palmetto

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Great time
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par NOEL, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management