Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Diana, thank you for choosing Homewood Suites by Hilton Lake Buena Vista - Orlando. Your feedback is greatly appreciated, and we're glad you had an enjoyable visit. We hope to welcome you back in the future for another pleasant stay.
4 sur 5
par un voyageur de Laval

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
I liked service personnel. They were very kind. But the rooms wasn’t at my expectation for a Hilton hôtel. The carpet in the room was dirty. The bath room has moisture on its ceiling. The carpet in the coridors were dirty also. I changed the room the first day because one air conditioner was out of service in the room and dismanteled. The second room I moved to was ok but thé second day one of the air conditioner went out of service. But they changed it. The swiming pool wasn’t clean. We could see dirt and sand in its bottom. In the laundry room, 4 machines of 8 were out of service. So I had to wait for more than two hours to have access to one machine to clean our colthes. So the personnel were very nice but the installations need to be maintained to keep them fonctionnel and deserve the brand of Hilton. So, I wasn’t satisfied of my stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback about your recent stay. We sincerely apologize that your experience did not meet our usual high standards. We strive to provide exceptional service every day for every guest, and we are truly sorry that we fell short of your expectations. We are committed to addressing this issue promptly.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Une attention particulière devrait être portée à l’entretien de la piscine et des chaises à proximité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I do want to express my deepest apologizes for the inconvenience this has caused, We will work on improving our hotel with all the feedback provided to us.
4 sur 5
par un voyageur

Avis

Publié le 28 avr. 2024 sur Hotels
Suite avec cuisine équipée. Séjour mitigé avec Wifi non opérationnel (sauf apres réclamation), le haut débit n'a que le nom. Piscine gelé et impossible à se baigner. Badge pour rentrer fonctionnant 1 fois sur 2 et arnaque sur le parking => 25$ + taxes par tranche de 24h. Il était noté 'parking disponible' sur le site mais pas payant et surtout à ce tarif prohibitif.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback about your recent stay. Please accept our heartfelt apology that your experience did not meet the usual high standards our guests have come to expect from us over the years. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. We will work diligently to get this rectified.
4 sur 5
par un voyageur

2 Nuits en famille à Orlando !!

Publié le 20 avr. 2024 sur Hotels
Hôtel un peu vieillissant mais propre et correct pour un court séjour dans la zone des parcs d'attraction d'Orlando ! Le petit déjeuner est simple et pourrait être amélioré !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback about your recent stay. We sincerely apologize that your experience did not meet our usual high standards. We strive to provide exceptional service every day for every guest, and we are truly sorry that we fell short of your expectations. We are committed to addressing this issue promptly.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2023 sur Expedia
Hébergement qui amène aux parcs seulement à Universal studio et Epcot après retour hôtel 20h30 quand les parcs ferment à 21 h et 23 h vous vous débrouillez pour retourner à l'hôtel en plus aucuns restaurants à proximité de cet hôtel c'est bien dommage heureusement il y a Uber car même les taxis se font rare à Epcot surtout à 23 h passé
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-MarieThank you for your 10/10 review! We can't wait to welcome you back again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2022 sur Expedia
Personnel courtois, service de taxi et navette accessibles, propre et bien situé 👍
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your 10/10 review, we hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2022 par Homewood Suites LBV, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane, Thanks for the positive rating. We hope you had a good stay and we are looking forward to seeing you again soon. Best wishes!