Note fondée sur 280 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Paris
Publié le 1 déc. 2019 sur Expedia
The room was very clean. The staff is very friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2019 par Cheshta, Gestion de l’hôtel
Hi, Frédéric! Delighted to see you liked our services. Keep this love coming :) Regards, Cheshta
par un voyageur
Cher pour ce que c'est !!
Publié le 9 sept. 2019 sur HotelsDéçu pas de frigo pas de micro onde pas de cafetière et surtout le lit pour deux personnes tout petit il faut pas être gros !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2019 par Cheshta, Gestion de l’hôtel
Salut Sarah! Nous sommes désolés pour l'expérience désagréable que vous avez vécue avec nous et nous souhaitons également vous remercier pour le partage de vos commentaires. Nous l'utilisons comme une occasion de faire remonter le problème à l'équipe concernée. Nous vous assurons que votre prochaine expérience sera agréable. Cordialement, Cheshta
par un voyageur de Bend
Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
This property is not suitable for anybody to stay in. The room was dirty and everything in it was damaged, including the drains after complaining to Expedia we still did not get a refund back. Definitely the worst thing I’ve had over 20 years of just traveling
par un voyageur
TALES FROM THE HOOD pt.2
Publié le 14 oct. 2024 sur HotelsIt’s not someplace I’d ever stay again. The receptionist were kind and courteous, but the place is a “HOOD” as “HOOD CAN GET” you name it, it happened right in front of my door. It’s a very dangerous place, and it was recommended by hotel.com supervisor Luis Leon after I requested to be moved from another motel that was falling down more than it was being “remodeled” the Oyo down the street from here. I was uncomfortable the entire night and worried about my safety and my vehicle.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 mai 2024 sur Hotels
Had to change rooms 3 times due to issues with the rooms, only plus was the attendant at the service desk, she was so friendly and helpful.
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Horrible experience!!! Table broken! No telephone to communicate with the customer service front desk. Smelled bad!
par un voyageur
Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
Staff was great! Everything else sucked! Do not recommend staying here, shouldn’t even be allowed on Expedia!!
par un voyageur
Publié le 2 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 mars 2024 sur Expedia