Note fondée sur 1 398 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Très propre, grande chambre et service de navette très efficace. Personnel sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Ally M., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review and rate your stay on Expedia. Happy our team delivered an all-around great stay providing efficient service and a clean facility. Happy the spacious accommodations impressed and that our shuttle service was friendly and prompt. We would love to be able to host you again should you make it back to the area. With Gratitude, Ally MartinGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par Tony Morales- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful 5-star rating on Hotels.com! We're thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay with us.Your feedback means a lot to us, and we're delighted that we were able to meet or exceed your expectations. We truly appreciate your support and hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Nous retournerons sans hésiter à cette hôtel!! Très propre et à 5 minutes de l’aéroport. Beaucoup de choix de resto aux alentours à pied pour le souper❤️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par Tony Morales- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Merci infiniment pour vos aimables mots! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un séjour agréable parmi nous et que vous avez trouvé notre hôtel très propre et pratique, à seulement 5 minutes de l'aéroport.Nous sommes également heureux d'entendre que vous avez apprécié la variété de restaurants à proximité pour le dîner. C'est toujours notre objectif de rendre le séjour de nos clients aussi confortable et pratique que possible.Nous vous remercions pour votre confiance et nous serions ravis de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite dans la région!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par Tony Morales- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel. I hope that you enjoyed your stay here with us, and we get to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2023 par Tony Morales- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear PhilippeThank you for the 10 out of 10 feedback!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2023 sur Hotels
Hôtel agréable dans l’ensemble, j’y est séjourner en juillet, par contre ils ont encaissé la caution à l’arrivée et au moment du départ il me l’ont pas rendue donc j’ai perdue presque 50€.. dégoûter .. impossible se les contacté après plusieurs mails pas de réponses ..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Tony Morales- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. I greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. If I can be of any assistance to you, please contact me directly. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2023 par Ally M. , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for this amazing rating on Hotels.com. It was beyond amazing to have you with us, and we appreciate you awarding us the max rating. We would love to have you back with when you return to the area. Yours in Hospitality, Ally MartinGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Les chambres sont immenses , le personnel courtois et avenant et les installations extérieurs et intérieurs juste parfaits . Nous aurions voulu rester plus d’une nuit .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Tony Morales- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear StephanieThank you for the kind words. I'm glad that you enjoyed your stay here with us. Hopefully next time you could stay for more than one night.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2023 par Tony Morales- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear LuisThank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. I apologize that your experience was anything less than satisfying. Feedback such as yours assists us in improving our service and property. In addition, please know that your comments and issues will be addressed. It is our hope that you give us another opportunity to serve you. Again, I apologize for the inconvenience during your stay and hope to see you during your next visit. If I can provide any assistance, please contact me directly. Best regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2023 sur Expedia
Breakfast was simply bad. Everything tasted like plastic.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2023 par Ally M. , Gestion de l’hôtel
We are deeply sorry that breakfast hindered your experience with us. From our cook to order omelet station to our full spread of items I am deeply sorry that there was nothing that met your expectations. Please know we appreciate your feedback and will be spot checking quality to avoid this from happening again. We do hope this will not hinder you from returning to us again. Sincerely.Ally MartinGeneral Manager