Note fondée sur 1 284 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Magic Moment Resort, Gestion de l’hôtel
¡Gracias por tu calificación de 5 estrellas! Nos alegra mucho saber que disfrutaste de tu estancia en el Magic Moment Resort. Tu satisfacción es nuestra mayor recompensa, y estamos felices de haber cumplido con tus expectativas.Si hay algo más que podamos hacer para que tu próxima visita sea aún más especial, no dudes en hacérnoslo saber. ¡Esperamos darte la bienvenida de nuevo muy pronto!
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Ariane,Notre plaisir.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Ayram hes the best !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Vincent,thank you for staying with us, and for mentioning our team member Airam. We are all dedicated to the happiness of our guests and we are pleased that he made an impact. All best in travels.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
You get what you pay for.
Rooms need upgrades.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Samuel,Thank you for the comments and rest assured we are always making improvements and we hope you come back and see firsthand that such is the case. All the best in travels, and see you again.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Airam Bottini Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Vincent,Thank you for your 5-star rating! We’re thrilled to know that you had a great experience with us. If there’s anything specific you’d like to share about your stay, we’d love to hear it.Looking forward to your next visit!Best regards,Airam Bottini Front Desk Manager Magic Moment Resort
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Motel, pas de niveau 4 étoiles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Edith,Thank you for taking the time to post a review. We are always looking to improve and rest assured many great projects are on their way. We hope you come back and see first hand the changes
par un voyageur
Publié le 30 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par CC, Gestion de l’hôtel
Dear Frantz,Thank you for rating your stay with us a perfect 5 out of 5! We are thrilled to know that you had such a positive experience at Magic Moment Resort & Kids Club. Your satisfaction is our top priority, and your feedback means a lot to us.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay.Best regards,Consuelo CoppolaExecutive VP
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
It was a nice place quiet and children friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2023 par Magic Moment Resort Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review, dear guest! Our goal is to exceed your expectations, and deliver outstanding service; we are glad to fulfill your experience. We truly appreciate your comment. We can't wait to welcome you back for another Magic Moment.
par un voyageur
Publié le 18 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2023 par Magic Moment Resort Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review, dear guest! Our goal is to exceed your expectations, and deliver outstanding service; we are glad to fulfill your experience. We truly appreciate your comment. We can't wait to welcome you back for another Magic Moment.
par un voyageur
sejour floride
Publié le 6 oct. 2023 sur HotelsTres bon sejour,hotel propre,service impeccable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2023 par Magic Moment Resort Management., Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us! We're thrilled to hear that you had a great experience, and your kind words mean the world to us. It's customers like you who inspire us to constantly strive for excellence and deliver the best service possible. We look forward to serving you again in the future.