Note fondée sur 886 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Not clean, didn’t like my stay here
Publié le 16 nov. 2023 sur HotelsIt was a weird two days there, the room was not clean at all.
The bed was not well covered
Well positioned near universal.
Don’t recommend it tho
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2023 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Traveler, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2023 sur Hotels
Nous avons séjourné dans cet hôtel nous avons pas fermé l’œil de la nuit trop de bruit à l’accueil beaucoup de personne ont parle fort des rire ainsi que le personnel la chambre décevante pas propre Clim assourdissante…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2023 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Jean, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 24 mai 2023 sur Expedia
Ménage très très sommaire, en dessous du minimum … j’ai déplacé le frigidaire pour avoir plus de place à côté de la table … grave erreur … état de la salle de bain correct mais vieille …
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut voyageur, Merci d’avoir pris le temps de partager votre avis. Nous nous engageons à vous offrir une nuit de repos confortable et sommes déçus d’apprendre que nous n’avons pas répondu à vos attentes. Nous tenons à nous excuser que votre séjour n’ait pas été satisfaisant. Nous nous engageons à satisfaire vos clients et apprécions que vous preniez le temps d’examiner votre expérience. Maz K. #Team6
par un voyageur
Motel a éviter pour une famille
Publié le 6 mai 2022 sur HotelsLe motel est vétuste et mal fréquenté. Les chambres sont spartiates et pas complétement propre. Le seul avantage est la proximité avec Universal studio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Bonjour, Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas apprécié votre séjour chez nous, et nous nous excusons pour tout inconvénient que vous pourriez avoir rencontré. Nous espérons avoir l'occasion d'améliorer votre expérience avec nous. Veuillez visiter à nouveau.
Kaur J.
#team6
par un voyageur
Publié le 7 déc. 2021 sur Hotels
odeur de fumée dans la chambre, plein d'animaux et les odeurs qui vont avec dans les couloirs (amis des bêtes c'est peut-être votre paradis? ...)
bref je déconseille, même avec le prix bon marché...
par un voyageur
Publié le 9 janv. 2020 sur Hotels
Chambres de bonne qualité à l'exception de la 1ere chambre qui nous a été affectée(forte désagréable odeur d'humidité due à fuites du climatiseur) mais au final ils nous ont changé de chambre. Couloirs et ascenseur très sales et odeurs fortes dans cabine ascenseur.Panne ascenseur les 2 premier jours.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
This was one of the worst experiences of my life.
I arrived about 230ish about 30 minutes before check in.
They were very addiment about no check in until 3, which was fine, however when I returned back at 3 I had a complete problem with checking in. FYI so y'all know because it's not listed on any website. OVER THE AGE OF 18 MUST SHOW ID. FOR US THAT WAS HORRIABLE AS HUSBAND NOTICED ON OUR WAY TO ORLADO THAT HE LEFT HIS ID AS HE CHMAGED WALLEST PRIOP TO OUR TRIP. I FIGUERD HEY IT SHOULD BE FINE BECAUSE HOTELS ONLY REQUIRE THE ID AND CRAD FOR THE PERSON WHO MADE RESERVATIONS. HOWVEVER PLEASE NOTE THAT WHEN YOU ARRIVE, THEY HAVE A SIGN POSTED HAT SAYS THIS SUCH THING. THEY ARE ACTUALLY THE ONY HOETL NEAR INTERNATIONAL THAT ACTUALLY DOES THIS. THEY CHARGED MY CARD KNOWING THAT MY HUSBAND DIDNT HAVE HIS ID. TO TURN AROUND AND HAVE TO REFUND DUE TO THE FACT HE DIDNT HAVE HIS ID. IVE STAYED HERE BEFORE AND HAVE NEVER HAD ANY OTHER GUEST SHOW ID AND HELL EVEN HES BEEN THERE BEFORE AND DIDNT SHOW SHUCH INFO, SO NOT SURE WHEN THEY CHANGED THIS POLICY. YET IT WOULD BE GREAT IF MANAGMENT WOULD PROVIDE THIS INFO UNDER ALL BOOKING SITES, THIS WAS THE START OF OUR ANNIVERSARY AND IT WAS A COMPLETE MESS. I ENEDED UP BOOKING ANOTHER HOTEL AND WE ENJOYED OUR STAY ELSEWHER THE MANAGER ARGUED BACK AND FORTH WITH ME ABOUT THE FACT OF YTHEM CHARGING MY CARD TO ME WANTING A REFUND. SHE HAD A REAL STANK ATTITTUDE AND IN NOT QUITE SURE HOW SHE EVEN GOT TO BE IN A MANAGER POSITIONS.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lakisha,We would like to get a better understanding of the concerns you have so that we can promptly address them. Please do not hesitate to contact us at your earliest convenience. Your feedback is of great value to us as we continuously work towards enhancing our offerings and providing the best possible customer experience.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Erin, Thanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6