Note fondée sur 1 116 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Pratique mais très moyen
Publié le 12 août 2024 sur HotelsDans un motel non modernisé, une chambre avec une clim défectueuse et pas de ventilation donc tout reste humide (draps, vêtements…) et le sol en carrelage est mouillé en permanence. Un petit déjeuner au minimum, une voiture sans roue sur le parking et une population grossière qui parle très fort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Omar , Gestion de l’hôtel
Thank you for your valued feedback and for staying here with us .
par un voyageur
Publié le 2 mai 2024 sur Hotels
Hotel pas fou, convenable pour passer une seul nuit, petit déjeuner faible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Omar , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and for staying here with us .
par un voyageur
Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
Nous y étions pour une seule nuit. Le seul point négatif a été le déjeuner. C’était horrible!
par un voyageur
Publié le 15 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2023 par Rich, Gestion de l’hôtel
Paola, thank you for your recent stay with us. We do appreciate the feedback from our guest. I am sorry you did not enjoy your stay with us. I do hope that you willl come back again and give our location another try.
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2023 par Rich, Gestion de l’hôtel
Jean, thank you for your recent stay with us. We do appreciate the feedback from our guest. On behalf of your staff, I want to thank you for the 10 out of 10 you gave us in your review. All of us here, look forward to seeing you again, the next time you are in the area.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Rich, Gestion de l’hôtel
Laurent, thank you for your recent stay with us. We do appreciate the feedback from our guest. On behalf of the staff, I want to thank you for the five out of five you gave us in your review. All of us here, look forward to seeing us again the next time you are in the area.
par un voyageur
Publié le 16 août 2023 sur Expedia
Breakfast not very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Rich, Gestion de l’hôtel
Gaston, thank you for your recent stay with us. We do appreciate the feedback from, our guest. Our new management that has taken over is going to be working to improve our breakfast shortly. All of us here, do look forward to seeing you again the next time you are in the area.
par un voyageur
Publié le 27 juin 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2023 par Randy Hart, Gestion de l’hôtel
Thank you for giving us a review. Have a great day!
par un voyageur
Publié le 11 janv. 2023 sur Expedia
There is no convenient shuttle service to Universal parks.
The HVAC was not working properly, rejecting cold air whatever the temperature you would set.
Breakfast is served in a tiny room and we had to eat outside. With the fresh temperatures, it was not the best service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2023 par Randy Hart, Gestion de l’hôtel
Good afternoon,Thank you for taking the time to give us a review. We apologize for not meeting your expectations. We will use your review as a learning tool to better equip our staff. We appreciate your time and have a great day.