Note fondée sur 901 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité prix

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Séjour convenable. Chambre spacieuse et propre. Hôtel bien situé avec piscine. Petit-déjeuner avec peu de choix et non varié. Bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Ramada front desk manager, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup Samia, thank you so much for choosing to stay with us! We appreciate you taking the time to evaluate our hotel. Will share your kind words regarding the cleanliness and comfortability of the hotel with our staff. As mentioned before the breakfast is free and there something for everyone. If variety is required there are plenty of breakfast restaurants around Ramada that we offer discount to. Hopefully you will give Ramada by Wyndham another chance on your next trip to Altamonte Springs.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 mars 2020 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2020 sur Expedia
Très vieux et délabré. Cet établissement a très mal vieilli. L’entretien ne fut pas adéquat. Le personnel n’est pas très accueillant et serviable
4 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 25 mars 2019 sur Expedia
C’etait bien Correct pour une nuit merci bonne journée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2019 par ramada management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Ramada. We appreciate your comments.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par Ramada Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Ramada. We appreciate your comments.
4 sur 5
par un voyageur de PORT SAINT LUCIE

Publié le 24 nov. 2024
A bit run down but clean and convenient location. Stayed one night
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Our thanks to Ms Gina (front desk staff). She made us feel welcome and provided us with amazing service. Her politeness at all times made us feel very comfortable. The room was clean and tidy. The housekeeping staff were very professional. The hotel breakfast was a major disappointment. The options were limited and the quality was subpar . We are coffee lovers : COFFEE WAS SUBPAR !!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Ramada front desk manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marcela, thank you so much for choosing to stay with us! We appreciate you taking the time to evaluate our hotel. I will share your comments regarding the service and cleanliness with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. I apologize if our breakfast and coffee were not up to your standards. Please, visit us again at Ramada by Wyndham on your next trip to Altamonte Springs:)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Ramada front desk manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jose, thank you so much for choosing to stay with us! We appreciate you taking the time to evaluate Ramada by Wyndham- Altamonte Springs and giving us an outstanding score. Please, visit us again whenever you are ready.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Ramada front desk manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kenia, thank you so much for choosing to stay with us! We appreciate you taking the time to evaluate our hotel and giving us an outstanding score. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Will be expecting you at Ramada by Wyndham on your next trip to Altamonte Springs:)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Close to my family
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Ramada front desk manager, Gestion de l’hôtel
Hello Junice, thank you so much for choosing to stay with us! We appreciate you taking the time to evaluate our hotel and giving us an excellent score. Will be expecting you back soon.