Note fondée sur 2 660 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Really spacious. Super safe with a gate code. There were ants in one of the room... not really a lot of restaurant option.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par ap, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Merveilleux point le prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par ap, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to review us.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par ap, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Logement vétuste - tâches sur la moquette carrelage dans le séjour fissuré- 3 chaises cassées à l extérieur n ont jamais été remplacées - jacuzzi en panne : réparés à 2 reprises
Demande de changement de logement : réponse négative malgré status VIP Expedia Gold
Biensur aucun surclassement de logement
Pt positif : situation idéale à downtown
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par ap, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to reach out and show us your concern and feedback about your stay. We sincerely regret any negative experience or frustrations you had during your stay.
par un voyageur
Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Perfect!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par ap, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to review our property! We can wait to have you back again soon!
par un voyageur
Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
The unit we had need a good refresh but the unit was clean and comfortable.
par un voyageur
Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
I liked the service at the beginning of my stay. The person at reception on the last day was less of a joy. I appreciated where I was located.One thing that could improve and I suggest is changing the mattresses on the sofa-bed. It was awfull.
par un voyageur
Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
I like almost everything, but I didn't like the unit they give us because it's was on renovation and because of that we couldn't wake up as we wish, we couldn't use the jacouzi on her three last day, we couldn't get acces to the house because of the paint and many more and many more...I complaint about it and didn't received no answers
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par ap, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your review!