Note fondée sur 861 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
53 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

👎 0 étoiles ! Allo

Publié le 4 mars 2019 sur Hotels
Dégelasse comme hôtel!!! Je ne recommenderais pas sa à personne. Sa vos 0 étoile!!!! Chambre était des années 70! Propreté 0, lits 0 confort! Toilette senteur très forte! Essuie mains et corps tachés jaunes!
3 sur 5
par eveline de FRANCE

Publié le 4 août 2015 sur Hotels
séjour correct dans ce motel .la chambre globalement propre ( poussière uniquement sur lampe de chevet) mais la déco (meubles et tapis ) désuet... frigo et micro-ondes en parfait état de marche le vrai soucis était la clim en parfait état de marche mais un peu bruyante
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024 sur Expedia
Very nice room; close to everything. My only complaint is the homeless people hanging around.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par ASHLEY -GENERAL MANEGER, Gestion de l’hôtel
I JUST WANTED TO THANK YOU FOR THE 5/5 REVIEW, WE STRIVE FOR CUSTOMER HAPPINESS. WE WOULD LOVE TO HAVE YOU STAY WITH US AGAIN. WE APPRICIATE YOUR FEEDBACK...
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Expedia
Just had a little smell but I had a good time and the general manager was awesome
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par ASH- GENERAL MANEGER, Gestion de l’hôtel
THANKS FOR THE FEEDBACK WE STRIVE FOR OUR GUEST TO ALWAYS ENJOY THERE STAY.. WE HOPE TO SEE YOU AGAIN IN THE FUTURE. :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par ASH-GM, Gestion de l’hôtel
I WOULD LIKE TO TRULY THANK YOUR FOR THE 10/10 REVIEW WE STRIVE FOR OUR GUEST TO ALWAYS ENJOY THERE STAY AND FEEL LIKE THERE HOME AWAY FROM HOME.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par ASH-GM, Gestion de l’hôtel
THANK YOUR FOR THE 5/5 REVIEW IT ALWAYS WONDERFUL TO HEAR THAT OUR GUEST ENJOYED THERE STAY AND FEEDBACK..
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
I would definitely bring my family back to the following location. The screen porch was my favorite. Nice and cozy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par ASH-GM, Gestion de l’hôtel
THANKS FOR THE REVIEW WE STRIVE FOR 5/5 WE WOULD LOVE TO SEE YOU GUYS AGAIN. WE APPRICIATE YOUR FEEDBACK
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Fue horrible el lugar estaba lleno de cucarachas , alquilamos 2 noches , la primera noche nos quedamos a dormir al siguiente día salimos todo el día a un parque cuando volvimos vimos como se paseaban las cucharas en la cama , en ese instante fui a hablar con la recepción por un reembolso , le expliqué los motivos y me dijo que no , decidimos con mi esposo sacar a mis hijos de ese lugar. Aparte que en la entrada la encargada pasaba fumando con gente.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par ASH-GM, Gestion de l’hôtel
ESTA PROPIEDAD NO SE FUMA. LA GENTE TIENE QUE FUMA AFUERA 10 FT DE LA PROPIEDAD . PERDON QUE NO DISFRUTARON SU TIEMPO CON NOSOTROS. OJALÁ UN DÍA NOS DAN OTRO CHANCE DE CAMBIAR SU OPINIÓN.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Honestly, you can tell they’ve updated and remodeled the inside, but it was way too noisy. It might’ve been the construction crew that woke up early and started banging stuff. Our TV was really static it hardly got any channels. The worst thing was the blanket. It was covered in two big red Spots look like blood. That wasn’t even the worst part. The worst part was that the room smelled so bad like if something was moldy or rotten or there was some kind of dead animal in there. They ask you for a cash deposit, which is kind of inconvenient. it also looks like people permanently live there and we honestly didn’t feel safe. I have to say the front desk guy was pretty nice but I don’t think we would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par ASH-GM, Gestion de l’hôtel
I WOULD LIKE TO APOLOGIZE FOR ANY INCONVENIENCE THAT YOU MAY HAVE FELT. WE STRIVE FOR OUR GUEST TO ALWAYS LEAVE HAPPY WE HOPE YOU WILL GIVE US ANOTHER CHANCE IN THE FUTURE TO MAKE YOUR EXPERIENCE BETTER.