Note fondée sur 915 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 1 juill. 2023 sur Expedia
Piscine fermée, pas de sèche cheveux, pas de fer a repasser. Aucun service d'hôtellerie. Les serviettes et les draps sont changés sur demande et en payant 10€ par change. Pas de papier toilette, pas de savon. Accueil fermé en permanence. Impossible de faire appel a une personne de l'hôtel en cas de problème. Cafards dans les salles de bain qui sont très sales. Fuite au niveau de toilette et de la douche qui font du bruit toute la nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2023 par JR, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback. We're constantly trying to improve our services, so your input is valuable. We'll look closely at what you've said and see how we can improve things.
par un voyageur
Publié le 13 mai 2022 sur Expedia
Good spot near Orlando, pool was clean. Appreciated the night of sleep after a long day at Disney
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,
Thank you for your feedback. We are happy to read that you found our pool clean and a great location near Orlando. We thank you for visiting Kissimmee / St cloud, and hope to see you again real soon
par un voyageur
Publié le 7 janv. 2022 sur Hotels
Séjour bof rapport qualité médiocre
Propreté à revoir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2022 par Angela Tenen, Gestion de l’hôtel
Cher invité, nous sommes désolés que vous n'ayez pas eu une bonne expérience à l'hôtel. Merci de nous faire savoir où nous échouons afin que nous puissions améliorer notre service.
par un voyageur
Publié le 14 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2020 par Angela Tenen, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest.
We’re so sorry that your experience did not match your expectations. This is on us
par un voyageur de Saint Cloud
Publié le 3 nov. 2024
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2024 par Carl, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 4-star rating! We're glad you enjoyed your stay and appreciate your feedback. We look forward to welcoming you again soon!
par un voyageur
Nooo
Publié le 14 oct. 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Jeffrey, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. We apologize once again for any inconvenience caused and are eager to understand more about your experience. Ensuring the safety and satisfaction of our guests is our top priority, and we are committed to improving our service. Please direct message us with further details, and we will make every effort to resolve any issues. We appreciate your stay with us.
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Jeffrey, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to provide your feedback. We apologize once more for the inconvenience and would love to know more about what happened. Please DM us; we'll do our best to make things right. Thank you for staying with us.
par un voyageur
Worst place to stay
Publié le 13 oct. 2024 sur HotelsIt was horrible I didint have hot water the room wasn’t the room the pictures show the floor was dirty the sheets where dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Jr, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for the issues you encountered during your stay. This is far from the standard we aim to provide, and we regret that your experience was so disappointing. Rest assured, we diligently address all concerns raised. Thank you for choosing to stay with us.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Carl, Gestion de l’hôtel
We’re sorry to hear that your experience didn’t meet expectations. Your feedback is important to us, and we’d appreciate the chance to address any issues. Please reach out so we can make it right. Thank you for bringing this to our attention.
par un voyageur
Hotel of Last Resort!
Publié le 10 oct. 2024 sur HotelsWe had to evacuate for Hurricane Milton. The staff of 3, was very kind but overworked!! Took over an hour ro check in. Front desk staff was helping clean rooms. Get to the room, roof was leaking and chunks of plaster were falling off. Staff came and cleaned floor and set up buckets! This place is seriously in need of a remodeling and new management. The staff was very kind.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Jr, Gestion de l’hôtel
Please know that your feedback will be shared with our management team for immediate review and improvement. We take cleanliness and guest satisfaction seriously, and we are sorry we fell short during your visit.We hope you will consider giving us another chance in the future to provide a much better experience.