Note fondée sur 4 522 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
2nd time and it was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par CBBR Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing to return to Cabana Bay. We're thrilled to hear that your second visit was just as great as the first. We appreciate your feedback and we look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future! Have a swell day, Universal Cabana Bay Beach Resort Management.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Je suis allée pour la première fois a orlando , selon mon expérience nous avons été un peu deçu la.premier chambre il.y a eu des petits animaux qui nous on visité comme des fourmis et coquerelle . Des voisins tres brullant ,alors pas beaucoup isolation. Et malheureusement, les servilles de bains le changement pas a tout les jours. Parcontre, la securite a la piscine super. Et le service au comptoir ils ont agit vite lors des nos inconvenients.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par CBBR Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing Cabana Bay. We’re sorry to hear about the issues you encountered during your first visit to Orlando. We take concerns about cleanliness and room conditions very seriously, rest assured will address these issues with our team to ensure improvements. We’re glad to hear that you found the pool security and counter service to be positive aspects of your stay. We appreciate your feedback and we hope to have the opportunity to provide a better experience in the future. Warm Regards, Universal Cabana Bay Beach Resort Management
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par CBBR Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing Cabana Bay. We appreciate your feedback and we look forward to welcoming you back in the future. Have a swell day, Universal Cabana Bay Beach Resort Management.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Vraiment énormément de personnes
Les chambres ne sont pas nickel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par CBBR Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing Cabana Bay. We're sorry to hear that your stay was impacted by the crowd and that the cleanliness of your room did not meet your expectations. We take your comments seriously and will address them with our team to ensure improvements are made. We appreciate your feedback and we hope to have the opportunity to provide you with a more enjoyable experience in the future. Warm Regards, Universal Cabana Bay Beach Resort Management
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Séjour en famille de 5 nuits.
Nous avions réservé au courtyard avec vu piscine, chambre grande pour 4 personnes.
Ménage fait tous les jours, bel espace piscine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par CBBR Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing Cabana Bay. We're thrilled to hear that you and your family had a delightful stay and that you enjoyed the courtyard with the pool view. It's great to know that the spacious room accommodated your family comfortably and that our housekeeping team met your expectations with daily service. We're especially pleased that you appreciated our beautiful pool area. We appreciate your wonderful feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future! Have a swell day, Universal Cabana Bay Beach Resort Management.
par un voyageur de Jonquiere
Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
Accessibilité pour enfant avec un fauteuil roulant. Le personnel a eu la gentillesse de nous changer de chambre pour accommoder notre fille qui a des trouble de la marche. Ce que j’ai trouver vraiment désagréable, ce sont la majorité des employés de l’entretien ménager partout sur le resort qui se cache (Salle à manger, salles de bain publiques) pour ne pas travailler efficacement. On doit nous même nettoyer nos tables à la salle à manger même si les préposer à l’entretien sont présents et inactifs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par CBBR Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing Cabana Bay. We're glad to hear that our staff was able to accommodate your daughter's needs by changing rooms to ensure accessibility. However, we're truly sorry to hear about your unpleasant encounter with some of our housekeeping employees. Rest assured, we will address this issue with our housekeeping management team to ensure that all staff members understand the importance of providing efficient and attentive service to our guests at all times. We appreciate your feedback and we hope we will have the opportunity to welcome you back and provide you with a more seamless and enjoyable stay in the future. Warm Regards, Universal’s Cabana Bay Beach Resort Management
par un voyageur
pratique
Publié le 4 mars 2024 sur HotelsHotel bien situé à 2 pas des parcs Universal
Chambre propre, mais literie moyenne
parc aquatique sympa
Dommage que pour le prix il n'y ai pas une boisson gratuite au bar incluse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par CBBR Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing Cabana Bay. We're glad to hear that you found our hotel well-located near the Universal parks and that you enjoyed our clean rooms and nice water park. However, we apologize if you found the bedding to be average. We appreciate your feedback and we hope we will have the opportunity to welcome you back and make your next experience a pleasant one. Warm Regards, Universal’s Cabana Bay Beach Resort Management
par un voyageur
sejour entre amis
Publié le 8 févr. 2024 sur Hotelstres bel hotel qui nous plonge dans les annees 60 mais la proprete n est pas au rendez vous et l amabilite du personnel laisse a desirer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par CBBR Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing Cabana Bay. We're glad to hear that you appreciated the nostalgic vibe of our hotel. However, we're truly sorry to learn that we fell short of your expectations in terms of cleanliness and staff friendliness. Rest assured, we will address these concerns with our team to ensure improvements are made. We appreciate your feedback and we hope we will have the opportunity to welcome you back and make your next experience a pleasant one. Have a swell day. Universal’s Cabana Bay Beach Resort Management
par un voyageur de Blainville
Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Chambre qui manque beaucoup d’amour er de rénovations et de ménage. Offres pour restauration laisse à désirer. Personnel non accueillant. Je ne le recommande pas du tout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par CBBR Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing Cabana Bay. We're truly sorry to hear about your disappointing experience during your stay. Please accept our sincerest apologies for the condition of your room and any lack of attention from our staff. This does not reflect the standard of service we aim to provide, and we will address these concerns with our team to ensure improvements are made. We appreciate your feedback and hope we will have the opportunity to welcome you back and make your next experience a pleasant one. Have a swell day. Universal’s Cabana Bay Beach Resort Management
par un voyageur
Publié le 17 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par CBBR Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing Cabana Bay. We appreciate your feedback and we look forward to welcoming you back in the future. Have a swell day, Universal’s Cabana Bay Beach Resort Management.