Note fondée sur 1 031 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia
Nous sommes arrivés en soirée pour notre check-in avec un enfant en bas âge ; nous avons mis plus de temps pour faire la queue qu'à l'entrée de manèges à Disney !! Plus d'une heure à attendre...
La chambre était correcte même si nous avons trouvé plusieurs cheveux et la cuisine était sale.
Les piscines sont sympa mais nous pensions pouvoir accéder au water Park pour le prix payé : et non, 25$ supplémentaires par personne !
Le point positif est l'accès à Disney.
Bref, nous n'y retournerons pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par Social Media Support , Gestion de l’hôtel
Hi Pierre, Nous sommes désolés d'apprendre la longue attente lors de l'enregistrement et les problèmes de propreté que vous avez rencontrés dans votre chambre. Offrir une expérience propre et efficace est important pour nous, et nous nous excusons de ne pas avoir répondu à vos attentes à cet égard. Concernant l'accès au parc aquatique, nous comprenons votre déception et veillerons à ce que nos politiques tarifaires soient plus claires à l'avenir. Nous apprécions vos commentaires et espérons que vous avez passé un moment agréable à Disney malgré les défis auxquels vous avez été confrontés.
par un voyageur
Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Mauvaise insonorisation. On entend tout du voisinage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Social Media Support , Gestion de l’hôtel
Hi Lise, We apologize for the inconvenience caused by the poor soundproofing during your stay. Ensuring our guests' comfort is important to us, and we regret that we fell short in this aspect. We appreciate your patience and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 7 mars 2023 sur Expedia
Près de grande épicerie et centre commerciaux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2023 par Westgate Social Media Support, Gestion de l’hôtel
Hi Mathieu!Thank you for your feedback! We are so glad to learn that you had an outstanding experience at our resort. We invite you to visit us again soon for another wonderful vacation. Kind Regards,Social Media Support
par un voyageur
Publié le 6 mars 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
I loved it and I will come again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Social Media Support , Gestion de l’hôtel
Hello Angelica, We’re so happy you had a great time! Your feedback makes our day. Hope to have you back again soon!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
It was our first time in Florida. Westgate made so welcoming. I loved the activities plus amenities they have to offer. Staff are super nice!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Social Media Support , Gestion de l’hôtel
Hello Yessica, Thank you for your wonderful review! We’re delighted to hear that your first visit to Florida was a great experience and that you felt welcomed at Westgate. We’re glad you enjoyed the activities and amenities, and we look forward to having you back!Kind Regards, Social Media Support
par un voyageur
Shady… water park and other amenities not included
Publié le 19 août 2024 sur HotelsShady… water park and other amenities not included. Have to pay 25 per person daily for the water park. Resort fee but you have to pay for alol amenities. I booked this place because of the eye catching picture of the small water park for the kids. It seems that in the past it was included and you could access it from many directions but now connections are closed with gates and you have to walk a lot to get to it. For the money, I could have gone to a resort tat includes amenities in the price. All that is included is a regular pool that you can find in any hotel. Other than these issues the rest was ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Social Media Support, Gestion de l’hôtel
Hi Milena,We sincerely apologize for any confusion regarding our amenities. While we aim to provide a variety of activities, certain amenities, like the water park, do have an additional fee. We're glad to hear the rest of your stay was pleasant, and we hope you'll give us another chance in the future for a more seamless experience.Best Wishes,Social Media Support
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Roaches
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Social Media Support , Gestion de l’hôtel
Hi Nichelle, Thank you for your feedback. We’re sorry that your visit wasn’t up to standard, and we’re actively working on improvements. We hope to provide a better experience next time.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Fun spot surprised charges at check in 60$ wasn’t big deal but wasn’t in description
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Social Media Support , Gestion de l’hôtel
Hi James, Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed your time with us. We apologize for the surprise charges at check-in and appreciate your understanding. We’ll work on ensuring better communication regarding fees in the future.Kind Regards, Social Media Support
par un voyageur
Avoid this place!
Publié le 15 août 2024 sur Hotels This place is outdated and poorly maintained. Trash on the playground, trash around the pond, mini golf course with rocks and dirt all over it.
Our rooms screen door had a broken lock, broken floor tile, no hot water the first morning we were there.
We booked a larger room then what we recieved, paid more for it and then were told they didn't care- third party description had nothing to do with them. Thankfully hotels.com made it right.
The water park was a joke- the main reason we stayed here. After reading the fine print found out it was not included in your stay. It was ridiculously overcrowded, not enough seating to eat with your family. Attempted to speak to 3 lifeguards who didn't speak English.
There are much better options in the area to stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Social Media Support, Gestion de l’hôtel
Hi,We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay. We strive to maintain a clean and enjoyable environment, and it’s disappointing to hear that we fell short. We hope you’ll give us another opportunity to provide a better experience in the future.Best Wishes,Social Media Support