Note fondée sur 525 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
La présence de coquerelles. Les planchers sales. Les draps qui sentent l’odeur de chiens. Les murs sales.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Carlos Rodriguez GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback regarding your stay. Our guest expectations are very important to us and when we fall short, we take it very seriously and strive to correct the issues. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager
2 sur 5
par un voyageur

À éviter !!

Publié le 7 juin 2023 sur Hotels
Je vous conseille d'éviter !! La chambre n'était pas très propre, et on y a trouvé des cafards à plusieurs reprises :( on a donc dû acheter des pièges. les murs fins comme du papier donc on entend tout à l'intérieur comme à l'extérieur. Le ménage est fait tous les 15j seulement ?! Sinon il faut payer un supplément... Du coup on a demandé quand même un ménage supplémentaire. La dame de l'accueil nous dit qu'elle va se renseigner pour le tarif et nous laisser un message en retour. À ce jour je n'ai tjs pas l'info et pourtant je suis rentrée chez moi !! Lol Dans l'ascenseur une odeur horrible. La chasse d'eau des toilettes qui se recharge toute les 10 secondes... La nuit c'est juste insupportable :( La clim... Comment dire, on la laissait tte la journée pour rafraîchir la pièce, et en revenant le soir on avait l'impression d'être dans un hammam tellement c'était humide. Je pense sincèrement que c'est le pire hôtel où j'ai séjourné. La literie cependant était confortable, et il y a un supermarché à 2 mn à pied, ce sont les seuls avantages.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2023 par Carlos GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. First and foremost, please accept our sincerest apologies for your unsatisfactory stay. While negative reviews are disappointing to our team, it provides us with an opportunity to improve. We take great pride in delivering a quality product and superior service and clearly failed to do so for you. We would appreciate the opportunity to speak with you directly to get details of your experience so that we may, first have an opportunity to make it right for you and, secondly, address your concerns so that similar situations do not occur. Thank you again for taking the time to provide your remarks. In our ongoing efforts to improve there is no better tool than our guest’s feedback, whether positive or negative. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Carlos Rodriguez GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. First and foremost, please accept our sincerest apologies for your unsatisfactory stay. While negative reviews are disappointing to our team, it provides us with an opportunity to improve. We take great pride in delivering a quality product and superior service and clearly failed to do so for you. We would appreciate the opportunity to speak with you directly to get details of your experience so that we may, first have an opportunity to make it right for you and, secondly, address your concerns so that similar situations do not occur. Thank you again for taking the time to provide your remarks. In our ongoing efforts to improve there is no better tool than our guest’s feedback, whether positive or negative.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Carlos Rodriguez GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. First and foremost, please accept our sincerest apologies for your unsatisfactory stay. While negative reviews are disappointing to our team, it provides us with an opportunity to improve. We take great pride in delivering a quality product and superior service and clearly failed to do so for you. We would appreciate the opportunity to speak with you directly to get details of your experience so that we may, first have an opportunity to make it right for you and, secondly, address your concerns so that similar situations do not occur. Thank you again for taking the time to provide your remarks. In our ongoing efforts to improve there is no better tool than our guest’s feedback, whether positive or negative. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Cockroaches in room and funny smell. You can tell the staff cleans but there are webs in different places in the room. The couch and chairs are all peeling.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Carlos Rodriguez GM, Gestion de l’hôtel
"Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay. We are so sorry that we didn't live up to your expectations. Your stay does not seem to be what most of our guests have experienced. We will ensure we share your review with our entire team, so that we can continue to improve. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager"
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Carlos Rodriguez GM , Gestion de l’hôtel
Thank You!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Por el precio esta bien solo de paso. Pero las sabanas estaban sucias.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Carlos Rodriguez GM , Gestion de l’hôtel
"Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay. We are so sorry that we didn't live up to your expectations. Your stay does not seem to be what most of our guests have experienced. We will ensure we share your review with our entire team, so that we can continue to improve.. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager"
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Carlos Rodriguez GM, Gestion de l’hôtel
Thank You.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Foi boa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Carlos Rodriguez GM, Gestion de l’hôtel
Thank you!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
If you need to a place to stay overnight, which is very clean and has all what you need to get a good night sleep, you have chosen the right place! Staff members are there for you 24/7 and have the best customer service which starts at registration. So, weather its business or Leisure give Woodspring Suites of Davenport Florida a try. You will never go wrong!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Carlos Rodriguez GM , Gestion de l’hôtel
Thank you!