Note fondée sur 2 429 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Bien placé et près de Disney spring
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Helen, Gestion de l’hôtel
Martine,Thank you for taking the time to write a review. We are so happy to know you enjoyed your stay with us! We hope that you will consider staying with us when returning to the area. Many thanks and kindest regards, Voice of the Customer
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Personnel très accueillant et souriant ! Le système de garde de bagage est efficace et apprécié pour profiter des parcs durant que les hjbres ne sont pas prêtes !! Merci pour le séjour !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Helen, Gestion de l’hôtel
Sonia,Thank you for taking the time to write a review. We are so happy to know you enjoyed your stay with us! We hope that you will consider staying with us when returning to the area. Many thanks and kindest regards, Voice of the Customer
5 sur 5
par un voyageur de Blainville

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Hôtel juste à côté de Disney spring très pratique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Lara, Gestion de l’hôtel
Dear Eric, Thank you for taking the time to write a review. We are so happy to know you enjoyed your stay with us! We hope that you will consider staying with us when returning to the area. Many thanks and kindest Regards, Voice of the Customer
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Pres de Disney
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Voice of the Customer, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for taking the time to write a review. We are so happy to know you enjoyed your stay with us! We hope that you will consider staying with us whenreturning to the area.Many thanks and kindest Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2023 sur Expedia
🙂
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2023 par Voice of the Customer, Gestion de l’hôtel
Dear Karine,Thank you for taking the time to write a review. We are so happy to know you enjoyed your stay with us! We hope that you will consider staying with us whenreturning to the area.Many thanks and kindest Regards,
3 sur 5
par un voyageur de MAGOG

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 nov. 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de Montrouge

Publié le 4 août 2023 sur Expedia
Bof
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Voice of the Customer, Gestion de l’hôtel
Dear Selim,Thank you for taking the time to write a review. We offer our sincerest apologies for the disappointment you experienced during your stay with us. Please knowthat we have forwarded your concerns to management for review. We hope that you will consider staying with us when returning to the area.Kindest Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2023 par Voice of the Custumer, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to write a review. We are so happy to know you enjoyed your stay with us! We hope that you will consider staying with us whenreturning to the area.Many thanks and kindest Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2023 sur Expedia
Un personnel qui fait la gueule…. On est en vacances et c’est leur job Un parking horriblement cher et non gardé Des taxes de séjour astronomique….. 33$
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2023 par Voice of the Customer, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to write a review. We are so happy to know you enjoyed your stay with us! We hope that you will consider staying with us whenreturning to the area.Many thanks and kindest Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2023 sur Expedia
La premiere chambre était mal nettoyée nous en avons demandé une autre et la deuxieme était correcte.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2023 par Voice of the Customer, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to write a review. We are happy to know you enjoyed your overall stay with us and sincerely apologize for the disappointments youexperienced. Please know that we have forwarded your concerns to management for review. We hope that you will consider staying with us when returning to thearea.Kindest Regards,