Note fondée sur 932 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Très décevant

Publié le 6 mai 2024 sur Hotels
Chambre très vieillotte qui manque visiblement d'entretien. Serrure cassée. Fauteuil usé. Pas de cintres. La salle de bain était globalement propre mais pas le sol, il y avait encore du sable. Ns n'avions pas pris vue mer et avions dc vue sur le parking. Décevant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are very thankful to you for selecting our property during your previous visit. From your review, we noticed that we have not lived up to your expectation and your high standards. We offer an unconditional apology. We have investigated your issue thoroughly and have taken appropriate steps to ensure that this does not repeat. Looking forward to welcoming you back and we are confident that you will see a better version of us then.Sincerely,General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Andre,Thank you for choosing to stay with us. We apologize for the shortcomings that you have highlighted. We have already initiated appropriate actions for improvements as per your feedback. You will certainly notice the changes on your next visit.Looking forward to welcoming you back.Sincerely, General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Martin,We are very thankful to you for selecting our property during your previous visit. From your review, we noticed that we have not lived up to your expectation and your high standards. We offer an unconditional apology. We have investigated your issue thoroughly and have taken appropriate steps to ensure that this does not repeat. Looking forward to welcoming you back and we are confident that you will see a better version of us then.Thank you,Sincerely,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2023 sur Expedia
Loved it will stay again !!
4 sur 5
par un voyageur

Belle vue.

Publié le 22 nov. 2022 sur Hotels
Hôtel qui est très bien placé mais qui commence à se dégrader !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour Laurent,Merci pour le séjour et les commentaires.Vos commentaires sont importants pour nous.Nous allons certainement travailler sur vos observations.Vous pouvez vous attendre à un séjour encore amélioré la prochaine fois.Revisitez-nous bientôt.Sincèrement,Directeur de l'hôtel.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 avr. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2021 sur Hotels
Notre chambre était très propre. Frigo, micro onde, four, cafétière, lit très confortable, belle vue, stationnement et séjour facile. Rien à dire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2021 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are happy to know that your experience was good in hotel and your good rating about our hotel. We take serving our guests very seriously and are very pleased that we met your needs so well. Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Mediocre

Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels
Vraiment pas propre,micro onde,frigidaire,fenêtre,extérieur très très négliger,,Le lit très vieux avec les resort qui ressorte,dans l’ensemble c’est très médiocre,,,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2020 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks for staying at our hotel. We welcome your review and candid feedback about the daily cleaning service. We are paying special attention to improving the cleanliness of the rooms. At the outset, our apologies for the bad experience you had howsoever. We shall take whatever steps necessary to avoid such unpleasant incidence are not repeated. We have given special training and instructions to the hotel staff to check all the rooms prior to check-in of a new guest and /or maintain daily routine cleanliness of a room of an existing guest. We assure you and request you to consider staying with us in the future and have a new satisfactory experience. Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2020 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks for your stay. Please let us know if there are any other suggestions from you, which can help improve your experience with us next time. Please visit us again. Sincerely Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Donna,Thank you for choosing to stay with us. From your feedback we learned that we didn’t match your expectation. Kindly accept our apology for this issue. We have taken your feedback positively and appropriate measures have been initiated for preventing this in the future.We will constantly strive to improve our standards and amenities to exceed the expectations of our valued guests like yourself.Looking forward to welcoming you back.Sincerely,General Manager