Note fondée sur 257 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2014 sur Hotels
Nous avons déjà séjourné dans un motel de la chaine et nous en gardions un meilleur souvenir (chambre plus grande, petit déjeuner mieux réapprovisionné...) mais très bien pour une nuit. Seul bémol, beaucoup de chiens dans cet hotel et pas que des petits !!
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

bon hotel

Publié le 3 janv. 2014 sur Expedia
3 sur 5
par Léonard de St-Simon-de-Bagot, Québec, Canada

Bien

Publié le 12 août 2013 sur Hotels
Bien en général
4 sur 5
par Johanne

Emplacement à proximité de l'autoroute

Publié le 17 juill. 2012 sur Hotels
L'hôtel est très propre, mais le déjeuner aurait besoin d'amélioration. Lit très comfortable, piscine très agréable. Merci
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Nice hotel in Ormond

Publié le 28 déc. 2015 sur Expedia
Pour : Cleanliness, allowed large dog
We were house hunting in the Ormond area and wanted to take our large dog with us on the trip. This is one hotel that is not biased against large dogs. The hotel is clean, quiet, and in a location of Ormond near quite a few good restaurants. Overall, it's a good choice though maybe a bit too close to the interstate.
5 sur 5
par Not Provided de Charleston, South Carolina

Great Hotel/Great Price

Publié le 1 déc. 2015 sur Hotels
Excellent visit. Easy Check-in, the rooms was spacious and very clean. I would stay again when visiting the Ormond Beach/Daytona area.
2 sur 5
par Ronald de Orange Park, FL

Good thing I have patience

Publié le 1 déc. 2015 sur Hotels
We went for the Turkey Rod run, a huge event that's been happening for 42 yrs. They had one new clerk running the desk to handle all of the people checking in. Tarek, if he didn't quit already, handled it pretty well, but it took a long time to get checked in because the elevator got stuck on the third floor. He had to call 911 since the Manager just told him to call the elevator company. By the time we finally got into our room, after climbing three flights of stairs, we got woken up by the smoke detector going "chirp" every few seconds starting at 1:30 am. Meager breakfast offerings, but at least they had waffles! Won't be going back either.
4 sur 5
par Alexander

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 nov. 2015 sur Hotels
5 sur 5
par Thaddeaus de Orlando

Publié le 12 nov. 2015 sur Hotels
Great
1 sur 5
par un voyageur

AWFUL

Publié le 9 nov. 2015 sur Expedia
The staff was rude when we checked in. The hallways and room were 90 degrees and the room never cooled down. We found the previous guests clothes in between the sheets of one of our beds. The room was dirty and musty... NEVER again.