Note fondée sur 202 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Plein de points positifs ,comme les personnes de l accueil, souriants et sympathiques. Par contre ,la chambre manque d equipements,pas de plateau bouilloire, pas de verre a dent,verres,pas de micro ondes,nous etions habitues au Best western,le parkîng maintenant payant sans etre assure d avoir une place Les chambres ne sont pas faites tous les jours,et ne parlons pas du petit dejeuner deplorable ,pas bon du tout et tres restreint,decevant pour un Hilton, Heureusement la vue sur l ocean est incroyable,et le personnel au top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Patty, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words regarding the staff. All the changes that have been made are a Spark standard that we must follow. We do hope to see you again in the near future.
3 sur 5
par un voyageur

Top mais la Clim ….

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Hôtel top pour rapport qualité prix , mais la climatisation était assourdissante, j’ai très mal dormi à cause du bruit de celle ci. Et le but d’un hôtel V est de bien dormir. Dommage !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Patty, Gestion de l’hôtel
We're sorry that you did not enjoy your stay. We hope that you will stay with us at another time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Lhotel face a la plage . Dejeuner parfait . Notre porte etait dure a ouvrir et fermer mais rien de majeur
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Patty, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we appreciate your feedback
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Patty, Gestion de l’hôtel
We're sorry you did not enjoy your stay
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Patty, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and look forward to your return
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
This was an absolutely great hotel and the staffs customer service exceeded my expectations. I would definitely stay here again. We got upgraded to an ocean front view room to top it all off, everyone there was friendly and helpful top notch staff!! ⭐️⭐️⭐️⭐️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par patty, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are very happy that you enjoyed the your stay and look forward to your return.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The building, like most in the area, is a little rough to look at from the outside but it is also up against the power of the ocean. We stayed in room 605. The room was clean, bug free and had an incredible view. The elevators were down the first night so we had to carry all our bags up 6 flights of stairs. I was offered a room on a lower floor but declined because it didn’t have the same view. The shower had good water pressure, the bed was comfortable, a little creaky on one side, the fridge kept our drinks and snacks cold. My cons and why I didn’t give all 5 stars- ice machines only on floor 5 and 7, with no elevators, my door took two people to open it and we had to battering ram style slam into it from the inside to get out, usually a couple good hard slams before it would open, the breakfast area was nice but only bagels and yogurt available. I would like to have seen some fruit or lower carb higher protein options available. Overall this was a great and affordable hotel with wonderfully helpful friendly customer service orientated staff. I will be back and I’m bringing friends! To the staff- thank you for making our stay so nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par patty, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words regarding the staff, we appreciate your feedback and are looking forward to your return and meeting your friends.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par patty, Gestion de l’hôtel
We're sorry that you did not enjoy your stay. We do hope that you will return in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par patty, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we appreciate your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
It was perfect. The staff was also awesome
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par patty, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words, we appreciate you