Note fondée sur 946 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
need restauration a lot, need new shower, need paint, need a lot of refreshing at over 250$ a night, but it was bike week……
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michel,We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Ensuring our guest's comfort is our top priority, and we regret that we fell short of your expectations. Your comments regarding the need for restoration, a new shower, and overall refreshing will be taken into consideration as we continuously strive to improve our facilities. We understand the importance of providing value for the price paid, especially during special events like bike week. Your feedback is invaluable to us, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future. Thank you for bringing these concerns to our attention.Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Très bruyant et des bibites dans le lit et
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lise,Thank you for the stay and the feedback. I understand that you had issues in certain areas and regret the inconveniences. We are working to improve the problems areas detected in your stay to the best of our efforts. Guest experience is important for us. I hope you will return to stay with us again. You can be assured of a very good stay.Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2023 sur Expedia
plancher de la chambre salle avec des bas blanc viennent noirs en 2 min
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jocelyn,I want to personally apologize for the experience you had during your stay with us. It is very important that our guests are comfortable and feel like they are at their home away from home. We will be taking all of your comments and address them effectively. Looking forward to seeing you back again.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Internet inopérant

Publié le 4 nov. 2023 sur Hotels
Malgré l’âge de la bâtisse, les équipements étaient acceptables. Par contre, pas de wi-fi. Ce qui est tres anormal de nos jours surtout après deux tentatives auprès de la représentante à la réception,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,We appreciate your feedback regarding your experience at our establishment. We apologize for the inconvenience caused by the lack of Wi-Fi, especially after your attempts to resolve the issue with our representatives at the reception. Providing reliable Wi-Fi is important to us, and we regret that this was not available during your stay. We're continually working to improve our services, and your comments will assist us in ensuring a more seamless and satisfactory experience for our guests in the future.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juill. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2023 sur Expedia
Propre mais vieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2023 par Shawn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business. We hope to see you again in future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2023 sur Expedia
No internet and the employe refuse to reset the modem
5 sur 5
par un voyageur de lanoraie

Publié le 13 mars 2023 sur Expedia
Acceuill
2 sur 5
par un voyageur

Dont go there

Publié le 4 mars 2023 sur Hotels
Vraiment mauvais Service pourrit Dejeuner: muffins sec en sachet
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2023 sur Expedia
C’était correct sans plus. Notre couple d’amis n’avaient pas le droit de venir se stationner prendre un verre dans notre chambre avec leur enfant, parce que selon eux le stationnement étaient pleins c’était faux. Il n’accepte pas les remorques ou camion. Idéal pour couple qui veut aller voir un show au bar de l’autre côté du boulevard. La musique a joué très fort et longtemps…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2023 par Shawn, Gestion de l’hôtel
We have large truck/trailer parking available in our lot next door to main parking area. We do not prohibit guests from having visitors.