Note fondée sur 630 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Unexpected stay

Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Unexpected stay. Room was clean, breakfast in the morning was good, hot and fresh
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Jim , Gestion de l’hôtel
Thank you for the unexpected stay. We love hearing that we exceeded your expectations. We hope to see you again.Jim SnyderGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Jim , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We hope to see you again.Jim SnyderGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Low water pressure with cold water
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Jim , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing. We have a plumber investigating the issue. We hope your tarvels are enjoyable and safe.Jim SnyderGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Jim , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Cobblestone Inn & Suites in Orville. We love earning such a favorable score. We hope to see you again.Jim SnyderGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
The staff is excellent! Friendly and helpful, everyone made us feel welcome from the moment we arrived to the time we checked out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Jim , Gestion de l’hôtel
Thank you for experiencing the Cobblestone way for hospitality. Small town values and service with friendly people making you feel welcomed and values. We hope to see you again.Jim SnyderGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
The only issue we had was in order to change the channel on the TV you had to turn the TV off and then back on again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Jim , Gestion de l’hôtel
Thank you staying and sharing about the tv issue. We have contacted the satelitle service and the issue seemd to have been corrected. We hope your future stays are problem free.Jim SnyderGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Jim , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We hope all your future travels will be as enjoyable as your stay with us. Jim SnyderGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Jim , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us in Orrville. We are excited your stay earned us a review of 10. We hope to see you again.Jim SnyderGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Jim , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying and giving us a 5 star review. We hope to see you again.Jim SnyderGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
We were pleased with every aspect of our stay from check-in to check-out. The staff is excellent - friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Jim , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing about your stay in Orrville. We love hearing that we made your stay a great experience. We hope you will return and enjoy our property again.Jim SnyderGeneral Manager