Note fondée sur 23 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Konumu çok iyi
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Sehr netter Empfang, die Zimmer waren sauber und es war alles notwendige, auch in der Küche vorhanden.
Was fehlte war definitiv die Gemütlichkeit, mit kleinen dekorativen und farblichen Veränderungen und Reparaturen könnte viel erreicht werden.
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par İlter, Gestion de l’hôtel
Teşekkürler inşallah tekrar görüşmek dileğiyle
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
I really enjoyed my time at Ilkim. The apartment size was decent, and had three small balconies. The staff were super friendly although they spoke little English we were able to communicate via google translate. The bed was super comfy and our apartment was kept cool even though it was 30degrees outside. We stayed for nearly two weeks and only had our apartment serviced once so I’d say that is probably my only negative review. Location was perfect - close to the main streets, buses, and grocery stores. Just a tip for foreign travellers this hotel prefers cash, & the banks don’t allow foreign bank cards to take out cash, and ATM’s only allow you to take 2000-5000 lira at a time so maybe prep ahead unlike us and had to spend a small fortune on ATM fees to take out the cost for ~2 weeks. Overall great stay and would stay again!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par İlkim apart, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your comment. I would like to state that you are happy to host you. We prefer cash because it is a lot of commission. We come to our customers who stay for a long time for cleaning every 3 days. We asked you to indicate that you do not want it, so we apologize for this. Hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 21 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2023 par İlkim apart, Gestion de l’hôtel
Thanks
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2023 sur Hotels