Note fondée sur 197 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par D, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know how we are doing.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par D, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know you had a great stay. We will look forward to seeing you again!
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Friendly staff, clean and comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par D, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 Stars!
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par D, Gestion de l’hôtel
Thank you Kathy, glad you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par D, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know how we are doing. We will look forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Small & cozy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par A, Gestion de l’hôtel
Thank You for the kind words. We look forward to your next stay.
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
I booked online, and when i booked i clicked on the room that has a whirlpool tub. Paying the most expensive price for a room in the hotel i figured that is what i was getting. To show up, to a room that has no whirlpool and was not satisfied. They did nothing to help or fix the situation. Breakfast- ran out of eggs and sausage multiple times... and took a long time to refill.
Noted i had a 1 year old which means we have a lot of baby items with us and we were put in a 2nd floor room. Just disappointed overall.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par A, Gestion de l’hôtel
Lin,I am very sorry that this happened to you. The room you booked online did not have a whirlpool. We would have moved you to one if we had one available. Sorry for all the confusion. Hope you will give us another chance.
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2024 par A, Gestion de l’hôtel
Thank You for the perfect score. We look forward to your next stay with us.
par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par D, Gestion de l’hôtel
Thank you for doing a review. We are happy to hear you had a great stay.
par un voyageur de Mesa
Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par D, Gestion de l’hôtel
Thank you Judith, we are glad you had a great stay. We will look forward to seeing you again.