Note fondée sur 856 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Spent 3 days at osaka, and i was able to visit alot of important places, and they were all about 15 to 20 min walk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Front Desk Staff: Yokoyama, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at APA Hotel〈Namba Station East〉. We are delighted to hear that you were able to visit many important places in Osaka and that our location was convenient for you. We are committed to continuing to provide a comfortable stay for our guests. Thank you for your feedback and for choosing our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Très bonne emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Oshikawa, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions d'avoir choisi l'hôtel APA Namba Station East.Nous sommes heureux que vous ayez apprécié nos services. Notre hôtel est situé au cœur de la zone sud d'Osaka, avec de nombreuses attractions touristiques à proximité.Nous espérons que vous reviendrez dans notre hôtel la prochaine fois.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2023 sur Hotels
Bon hotel et bon emplacement. Très bon accueil et personnel. APA est une chaîne sérieuse mais les chambres sont petites.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2023 par Front Nakano, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at APA Hotel Namba eki-higashi.The hotel is close to Namba station and there are many shopping and restaurants in the area, so you will have no trouble finding a place to stay. Did you enjoy many things during your stay at the hotel?Although the rooms are compact, they are designed in consideration of the environment, from the structure to the facilities, including centralized bedside controllers, 50-inch LCD TVs, and our original "Cloud Fit" beds.We look forward to serving you again when you visit Osaka.Thank you for your contribution.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Rent rum, dock litet men det visste vi sedan innan. Trevlig personal. Lätt att checka in och ut.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Front Staff: Yokoyama, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing to stay at APA Hotel Namba Station East. We are delighted to hear that you had a satisfying experience. We sincerely appreciate you taking the time to share your review with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
立地がよく、静かでした。近くに食事出来るところもたくさんあり、便利でした。また、利用したいと思います。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par フロントスタッフ:横山, Gestion de l’hôtel
アパホテル〈なんば駅東〉にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。立地が良く、静かで、周辺に多くの飲食店があることにご満足いただけたこと、大変嬉しく思います。次回もぜひご利用ください。お待ちしております。
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Extra small rooms, breakfast without options. Good location, personnel doesn’t spoke english.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Front Desk Staff: Yokoyama, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at APA Hotel Namba-Ekimae. We apologize for the issues you encountered with the room size, breakfast options, and the lack of English-speaking staff. We appreciate your feedback and will work on improving these aspects. We hope to have the opportunity to serve you better in the future. Thank you again for your comments.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
A budget approach to hotels in Japan. Not bad but not the best we’ve stayed in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Front Desk Staff: Yokoyama, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at APA Hotel Namba-Ekimae. We appreciate your feedback on your experience. We’re glad to hear that the hotel met your needs, but we apologize for not exceeding your expectations. We will continue to work on improving our services and hope to have the chance to offer you a better experience in the future. Thank you once again for your comments.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Front Desk Staff: Yokoyama, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at APA Hotel〈Namba Station East〉. We apologize for not meeting your expectations. We will use your feedback to improve our services. Thank you also for your review.