Note fondée sur 353 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Appartement et emplacement parfait 👍

Publié le 29 avr. 2024 sur Hotels
Appartement très confortable pour notre famille. Nécessaire de cuisine à disposition. Présence d'une machine à laver le linge et séchoir dans la salle de bain: très pratique ! A 10 minutes à pied de la station Umeda, très utile pour visiter la ville. Nous recommandons cet emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par BON Lodging Customer Support Team, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre retour ! Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprecié votre séjour parmi nous et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2023 par BON Lodging Customer Support Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you back!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2023 sur Expedia
Bel hébergement offrant les commodités nécessaires pour passer un agréable séjour de quelques jours à Osaka.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2023 par BON Lodging Customer Support Team, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre retour Annie ! Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Was a great apartment close to the train and subway. Only issue we had was the aircon had an annoying sound when it’s on. It’s hard to communicate with reception as there is none. Otherwise, was a pleasant stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par BON Lodging Customer Support Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad to hear you enjoyed the apartment and its convenient location. We apologize for the inconvenience caused by the air conditioner noise. We'll have our maintenance team take a look at it right away.As for communication, while we don't have a reception desk on-site, we do offer support via phone, email, and messaging, and we encourage guests to reach out to us anytime for assistance.We hope to welcome you again in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par BON Lodging Customer Support Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Like: 1. Clear and concise communication / advice / instructions prior to checking-in. 2. Smooth and seamless virtual check-in process. 3. Room was surprisingly spacious for 5 of us, adults with ample space to layout our 20" lugagge bags comfortably for packing/ repacking. 4. Fully equipped with amenities as listed. We especially appreciate the washing machine during our stay. 5. Close to train stations that easily connects you to various parts of city / places of interest 6. Fully appreciate the luggage storage area that could be utilized prior to checking in and after checking out. Dislike: 1. Beds and pillows were a tad bit soft to our liking. Nonetheless, this is a matter of personal preference. 2. Beds / mattress were rather noisy / squeaky. All in all, we really had a pleasant stay. We would not hesitate to recommend BON Condominium Umeda based on our own personal experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par BON Lodging Customer Support Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your detailed review! We're delighted to hear that you had a pleasant stay and that our communication, virtual check-in process, and room amenities met your expectations. It’s also great to know that the spaciousness of the room and the convenience of our luggage storage area added to your comfort.We appreciate your feedback about the beds and pillows, and we understand that preferences can vary. We'll also look into the squeaky mattress issue to ensure a quieter, more restful experience for future guests.We hope to welcome you back soon and thank you for recommending BON Condominium Umeda!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par BON Lodging Customer Support Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
괜찮았어요
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par BON Lodging Customer Support Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we are glad to know that you enjoyed your stay. We hope to welcome you again during your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par BON Lodging Customer Support Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again back on your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
清潔で部屋も広く大変使いやすかったです。 タオルや洗剤などのアメニティも十分でした。 調理器具や食器がもう少し充実していれば より良かったと思いました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par BONロッジングサポートチーム, Gestion de l’hôtel
この度はご宿泊いただき、誠にありがとうございました。お部屋の清潔さや広さ、そしてアメニティにご満足いただけたようで大変嬉しく思います。また、調理器具や食器に関するご意見もありがとうございます。今後の改善の参考にさせていただきます。ぜひまたお越しいただけることを心よりお待ちしております。