Note fondée sur 393 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
A quelques minutes de Dotonbori à pied. Nous y étions au 11ème, pendant la secousse sismique 4/Richter de début janvier 2024, très bien pris en charge par l'hôtel avec des messages rassurants. Construction parasismique, avec une grand salle de bain aussi. Bien?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2024 par Front Desk YANG, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable review. We're glad that you enjoyed your stay with us. We're grateful that you acknowledged our efforts to keep our guests informed and reassured during that difficult time. It is our duty to keep our guest safety. We hope that despite this experience, you were able to enjoy your time in Osaka. We look forward to welcoming you back in the future. Thank you again for choosing our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 nov. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
房間很小間,整潔度還滿乾淨的,早餐還不錯,櫃檯有會說中文的接待人員,離車站走路5至10分鐘,去道頓崛和心齋橋比較遠
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Front Desk yang, Gestion de l’hôtel
感謝您本次入住大阪難波格拉斯麗酒店。感謝您給予我們的好評與認可。我們會不斷努力,提高服務的水平,給大家帶來賓至如歸的住宿體驗。祝您生活愉快。Front Desk YANG
4 sur 5
par un voyageur

Pleasant Stay

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
ห้องขนาดกำลังดี ห้องน้ำดีมาก อาหารเช้าดีมากๆ
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Front Desk YANG, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are glad to know that you had a great experience with us. We look forward to seeing you again. Have a nice day.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Front Desk YANG, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We look forward to seeing you again. Have a nice day.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
It was quite close to dotonbori and other major tourist sights. I really liked how there was a station entrance right in front of the hotel, although if you are carrying heavy luggage you need to walk 10-15mins to get to an entrance with an elevator. The staffs were nice and multilingual. They escorted us to the cloak room after we checked out and wanted to leave our stuff with them for some time. Everyday cleaning was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Front Desk Staff Matsumura, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel.Thank you for your compliments about our staff and location. Our hotel is close to Namba station, which is very convenient when you go out. Thank you for taking time out of your precious time to write this review. We look forward to welcoming you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Front Desk YANG, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We look forward to seeing you again. Have a nice day.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
파란색 이불이 별로였어요
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par 프런트 데스크, Gestion de l’hôtel
이번에 저희 호텔그레이스리 오사카 난바를 이용해주셔서 감사합니다.이불에 관하여 의견을 남겨주셔서 감사합니다.침구류에 관하여 만족을 드리지 못하여 죄송합니다.고객님의 의견을 참고하여 모든 분께 만족스러운 서비스를 제공할 수 있도록 노력하겠습니다.다음에 또 뵐 수 있기를 기대합니다.감사합니다.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
舒適的住宿體驗,空間感高,亁濕分離浴室很好,浴室整潔,因應環保我們沒有要求每天清潔,也沒有因此感到不乾淨。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
十分感謝您本次入住大阪難波格拉斯麗酒店。感謝您在百忙之中填寫反饋并且給予我們好評。我們會不斷努力,為客人提供更加舒適便捷的住宿環境。期待您的再次光臨。祝您生活愉快。Front desk YANG
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
이번에 저희 호텔그레이스리 오사카 난바를 이용해주셔서 감사합니다.다음에 또 뵐 수 있기를 기대하고 있습니다. 감사합니다.