Note fondée sur 882 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Rooms were tiny but well maintained, with a tatami section. Overall the hotel does not have many amenities, but doing things well. The location is next to Namba City, providing an easy access to the metro and some restaurants. Also very close to the city center.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Hamada General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback and for choosing Hiyori Hotel Osaka Namba Station. We're glad to hear that you appreciated the cleanliness of our rooms, including the tatami section, and found our location convenient with easy access to Namba City and the city center. While we may not have many amenities, we're pleased that you recognized our efforts to provide quality service.We hope to welcome you back on your next visit to Osaka.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Absolutely the best location we could have asked for. If you want to be in a good spot for all the things Osaka has to offer, this is the spot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Hamada General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your amazing feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed our prime location and that it provided easy access to everything Osaka has to offer. We truly appreciate your kind words and look forward to welcoming you back to Hiyori Hotel Osaka Namba Station on your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
不是每日供應樽裝水及毛巾
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Hamada General Manager, Gestion de l’hôtel
多謝您選擇日和酒店大阪難波站,並分享您的寶貴意見。對於未能每日提供樽裝水和毛巾的問題,我們深感抱歉。我們將認真檢討此問題,並致力於改進以提供更好的服務體驗。再次感謝您的反饋,我們期待未來有機會再次為您服務。
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Great location and facilities. We took the rapid train to Namba Station and walk not more than 2 mins here. I really love the location. Quite a lot of shopping points are here which you will never get bored. I enjoyed my stay here and will definitely come back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Hamada General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We’re delighted to hear that you enjoyed our convenient location and facilities. It's great to know that the short walk from Namba Station and the nearby shopping spots added to your experience. We're thrilled that you had an enjoyable stay and look forward to welcoming you back on your next visit!
5 sur 5
par un voyageur de Takasakishi

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
交通方便,周邊機能佳
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Hamada General Manager, Gestion de l’hôtel
感謝您選擇日和酒店大阪難波站,並分享您的寶貴意見。我們很高興得知您對我們的交通便利性和周邊環境感到滿意。提供便利舒適的住宿體驗是我們的目標,能夠達成您的期望讓我們深感欣慰。期待您下次再度光臨我們的酒店。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
ホテル内も綺麗なのに一部のスタッフの対応が嫌でした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par 日和ホテル大阪なんば駅前 支配人 濱田, Gestion de l’hôtel
この度は日和ホテル大阪なんば駅前をご利用いただき、誠にありがとうございます。また、ご滞在中にスタッフの対応に関しましてご不快な思いをさせてしまい、深くお詫び申し上げます。私共の対応が至らず、ご満足いただけなかったことを大変遺憾に思います。お客様からいただいた貴重なご意見を真摯に受け止め、今後のサービス向上に努めてまいります。再度、貴重なご意見をいただき、心より感謝申し上げます。次回のご訪問時には、ぜひ再び当ホテルをご利用いただけることを楽しみにしております。