Note fondée sur 963 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
71 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia
Good value for money, convenient location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント, Gestion de l’hôtel
Thank you for selecting us out of the many possible places here.We would also like to thank you for your review about our hotel.We are very happy to hear your compliments about our location and rooms.We eagerly anticipate your next visit and look forward to serving you again.Hotel Mystays Premier DojimaReception
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2019 sur Expedia
Bien situé à côté d'une station de métro et à deux pas de la gare d'UMEDA mais pas beaucoup de choix de restaurant pour le soir si ce n'est le quartier chaud de Kita
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2019 par wakako, réceptionniste, Gestion de l’hôtel
Merci d’avoir séjourné à l’HÔTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. Nous vous remercions de prendre le temps de nous écrire. Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez passé un séjour confortable dans notre hôtel. Nous espérons sincèrement vous accueillir à nouveau dans notre hôtel. Cordialement,
3 sur 5
par un voyageur

Proche de la gare

Publié le 25 août 2018 sur Expedia
Pour : Situation
Contre : Qualité du petit dejeuner
Emplacement : Proche d’osaka Station permettant de se déplacer facilement
Hôtel bien situé, surface de la chambre correcte, chambre rénovée, petit déjeuner pas top.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2018 par Ryohei Matsuba, receptionist, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. We appreciate you taking the time to write to us.We are glad to hear that you enjoyed a comfortable stay at our hotel.We sincerely hope to welcome you again at our hotel. Sincerely, Hotel Mystays Premier Dojima
5 sur 5
par un voyageur de Montreal

Excellent hotel near the Osaka Station

Publié le 25 juin 2018 sur Expedia
This hotel chain is really A 1 for everything. But never forget that we’re in Japan and despite the fact that the rooms are rather small, everything is convenient and the space is maximised
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2018 par Ryohei Matsuba, receptionist, Gestion de l’hôtel
Dear, Guest Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS Dojima. We appreciate you spending your time to write to us. Every staff member at our hotel will be working hard to improve the level of our service and try to meet the expectation of our guests. When you travel to the Osaka area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay. Ryohei Matsuba, receptionist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2018 sur Hotels
Deux nuits agréables malgré une insonorisation insuffisante entre les chambres. Il faut aimer les petits dejeuners traditionnels japonais (majorité de plat salé).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2018 par front desk wakako, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

proche de la gare d'Osaka

Publié le 21 nov. 2017 sur Expedia
Pour : La localisation est bonne dans un petite rue avec bars / restaurants et proche de plusieurs transports donc la gare d'Osaka et des grands magasins
Contre : Les SDB sont vieilles. En chambre fumeur, pas mal de traces de brulures sur les moquettes et odeur de tabac presente.
La localisation est bonne dans un petite rue avec bars / restaurants et proche de plusieurs transports donc la gare d'Osaka et des grands magasins. Les SDB sont vieilles. En chambre fumeur, pas mal de traces de brulures sur les moquettes et odeur de tabac presente.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2017 par Ryohei Matsuba, receptionist, Gestion de l’hôtel
Dear, guest Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS Dojima. And we appreciate you spending your time to write to us. Every staff member at our hotel will be working hard to improve the level of our service, trying to meet the expectation by the guests. When you travel to Osaka area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay. Ryohei Matsuba, receptionist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
Amazing service for the price. Needed to have a quick stop over and it is much cheaper than the hotels directly next to Osaka Station. During this stay there was construction happening around the building during the day but it wasn’t even noticeable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing Hotel Mystays Premier Dojima. We are relieved to hear that you had a pleasant stay without any inconvenience. We hope you will visit us again when you come to Osaka. All of our staff look forward to serving you. Hotel Mystays Premier Dojima Front Desk
3 sur 5
par un voyageur

Solid. Small. Good service.

Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Solid place to stay for the price. But the room was very, very small. Like barely any room to unpack. Was also feeling a bit older and more run down than I expected. Like the shower ceiling had lots of brown spots and the pillows have definitely seen many heads. But again, solid for the price, nothing really bad (just lower end), and the staff is very helpful and accommodating to English speakers.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels