Note fondée sur 188 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
The Hotel is clean a bit far if the down town.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Rise Hotel Osaka Kitashinchi, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at Rise Hotel Osaka Kitashinchi.Thank you for your compliments on the cleanliness of our hotel.We hope you had a relaxing stay with us.All of us at Rise Hotel Osaka Kitashinchi will continue to strive to improve our service level to better serve our guests.We look forward to welcoming you to Rise Hotel Osaka Kitashinchi again when you have a chance to visit Osaka.
par un voyageur
Publié le 8 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2020 par 宿泊部, Gestion de l’hôtel
この度はクチコミへのご投稿ありがとうございます。
また次回のご利用もぜひお待ちしております。
ありがとうございます。
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2020 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for making a reservation with Rise Hotel Osaka Kitashinchi. We hope to be of service once more.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2024 par The Rise Osaka Kitashinchi, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you had a good experience with us. If there's anything specific you enjoyed or any suggestions you have, please feel free to share. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Great hotel to explore Osaka for a few days. Small compact Japanese hotel rooms. We had cojoining rooms and had the kids in one side. Worked out perfectly. Would be a squeeze if spending 4+ nights though. Great local location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2024 par The Rise Osaka Kitashinchi, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your stay at our hotel.Our hotel is focused on location and service to ensure that everyone has a pleasant stay.We will continue to strive to provide a convenient and comfortable space for our guests, We look forward to welcoming you again.
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
まあ、微妙ポイントはあるが、普通
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotelsチェックインはマシンで快適にできたがアメニティがコーヒーサービスに紛れてたため気づかず取りに行かねばならず部屋についてから取りに行く必要があり、手間だった。また、部屋自体は新しめだが、テーブルにコーヒー汚れがあるなど掃除が行き届いていればない様なな汚れがあった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2024 par ライズホテル大阪北新地, Gestion de l’hôtel
この度はライズホテル大阪北新地にご利用いただき誠にありがとうございました。アメニティバーにつきまして分かりづらくご不便をおかけいたしました。また清掃に関してご不便をおかけし、誠に申し訳ございませんでした。お部屋の清掃が行き届いていなかったことは、私たちのサービスの質に関わる重要な点でございます。早急に清掃スタッフへの指導を強化し、改善に努めてまいります。
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels