Note fondée sur 341 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Odd little man at the front desk disappears as soon as he sees someone heading his way. Not outgoing or friendly by any means. Rooms lacked adequate electrical and USB hook ups. Bare minimum provided for breakfast.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Clean, nice room and adjacent to good restaurant. Breakfast adequate for us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
This Inn Is not handicap accessible and does not state so anywhere. There is no air conditioning in the breakfast area or hallways as well as main entrance. There are 2 stories to the building and the hand rails to climb the steps and haul your luggage up (as a handicapped person) are very loose. I believe a state inspection should take
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Reasonable price
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
clean and quiet for a quick overnight stay
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
I didn't like no checkout service to get a copy of my bill.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2024 sur Hotels