Note fondée sur 943 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Montreal
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Good breakfast for the price (included)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello there, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,Adam KlukowskiGeneral ManagerBest Western Plus Durham Hotel & Conference Centre
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Le ne s’écoulait pas du lavabo, pas de Kleenex dans la chambre
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Personnel accueillant et serviable et aussi au déjeuner . Stationnement près de la chambre. Le train est un peu bruyant selon l’endroit de la chambre. Lits très confortable. Déjeuner très variés. Bien satisfait de mon séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par David Kiezebrink, AGM, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre visite, nous sommes ravis d'avoir des retours de nos invités après leur visite. Nous espérons que vous reviendrez bientôt.Salutations,
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2023 sur Expedia
Very average. I will have to get used to the fact that this kind of hotel cost that much. Only two towels for a room for four. People were screaming in the corridor in the middle of the night and then kids screamed early in the morning. The breakfast was really busy and was missing a lot of stuff but the only lady working the kitchen was doing her best and was super friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
par un voyageur
Publié le 20 août 2023 sur Expedia
Personnel sympathique et courtois. Chambre propre et pratique. Clientèle douteuse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
Dear Tiffany,Thank you for giving an amazing rating!Hope to serve you again soon!Best regards,Adam KlukowskiGeneral ManagerBest Western Plus Durham Hotel & Conference Centre
par un voyageur
Publié le 14 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
Dear Nicholas,Thank you so much for giving us a perfect rating!Looking forward to host you again!Best regards,Adam KlukowskiGeneral ManagerBest Western Plus Durham Hotel & Conference Centre