Note fondée sur 525 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
We are glad to hear that you enjoyed your stay and hope you will continue to stay at the hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Friendly and helpful staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate you leaving feedback on your stay at the hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
Tres bien, je retournerai
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and we are glad to hear that you will be staying with us again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2023 sur Expedia
Personnel très accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par I.K., Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your review. We are glad to know that you enjoyed your stay and truly appreciate you taking the time to share your feedback.We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Ilhan K. General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2023 sur Expedia
Je le recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2023 par I.K., Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your review. We are glad to know that you enjoyed your stay and truly appreciate you taking the time to share your feedback. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Ilhan K. General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2023 sur Expedia
There were dirty fingers all over the room, felt like I was in a teenager bedroom that just had personal belonging put away and new sheets in bed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2023 par I.K., Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review our property. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology for the inconvenience caused. We have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure that this was an isolated issue that is corrected moving forward. Sincerely,Ilhan K.General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2022 sur Expedia
Belle chambre, très propre. Piscine parfaite pour les enfants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2022 par MOD, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre gentil commentaire anne audrey.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2022 sur Expedia
Propre bel environnement et pas de bruit Réception professionnelle
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2022 par MOD, Gestion de l’hôtel
Merci pour vos commentaires, j'espère que vous reviendrez bientôt parmi nous!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2022 sur Expedia
The rooms were nice and clean, but the switch to engage the shower almost made the tap come off as it was loose and just hanging there. Some areas seemed outdated and the bistro was a very weird setting. Basically, it's looking right into the lobby? The breakfast options were poor and absolutely full of carbs. Boiled eggs, really? They tasted a day old. The eggos were soft and tasted off.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2022 par GSA, Gestion de l’hôtel
Hi Sean, we regret that our breakfast was not up to your standards. We appreciate your feedback and will take it into consideration moving forward. Thank you for staying with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2022 sur Expedia
Tout Rien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2022 par GSA, Gestion de l’hôtel
Merci pour vos commentaires. Nous espérons vous accueillir à nouveau.