Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Team Radisson Blu Park Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear MurielThank you for staying with us, we appriciate you taking the time to write to us, we also would like to wish you welcome back next time your travels take you to Oslo and Fornebu. Kind Regards Radisson Blu Park Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Non
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Natalie, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for staying with us, we eould like to thank you and wish you welcome back to us next time your travels take you to Oslo and Fornebu. Team Radisson Blu Park Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2023 sur Expedia
Bon hôtel à proximité d'Oslo. Chambre familiale grande et très propre. Personnel agréable. Le parking était annoncé payant mais il était finalement gratuit pendant notre passage de 2 jours. Arrêt de bus sur la grand route à côté mais nous n'avons pas testé. Rien autour à l'exception d'une petite plage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Natalie, Gestion de l’hôtel
Dear LaurentThank you so much for staying with us, we appriciate your valued feedback and want to thank you for your time. We wish you wlecome back to us, next time your travels take you to Fornebu and Oslo, all the best, Team Radisson Blu Park Hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Hotel haut niveau

Publié le 4 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2023 par Team Radisson Blu Park Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Hamid,Thank you for staying with us, and thank you for taking your time to write we appreciate your honest feedback and will use it to improve our service and organisation. Welcome back next time your travels takes you to Fornebu and Oslo. All the best, Team Radisson Blu Park Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2022 par Ann Helen , Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you very much for taking the time to give us your feedback. It makes us happy that you had a nice stay with us. We hope we will have the opportunity to welcome you back on a later occasion.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2022 par Ann Helen , Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you very much for taking the time to give us your feedback. It makes us happy that you had a nice stay with us. We hope we will have the opportunity to welcome you back on a later occasion.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2022 sur Expedia
Bon hôtel mais personnel très moyen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2022 par Ann Helen , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us your review. I am so happy to see you enjoyed your stay with us. I am sorry that some aspects of your stay did not wow you. If you have a moment and are willing to share more information regarding your experience, please do not hesitate to reach out to us. On behalf of our entire team at Radisson Blu Park Hotel, Oslo, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2022 sur Hotels
Horrible service at check-in and breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2022 par Ann Helen, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you very much for taking the time to give us your feedback, we greatly appreciate your feedback. Sorry so much for your bad experience at check in, and at breakfast. But thank you so much for letting us know so we can pass it on to the departments to get better. Hope we get the opportunity to welcome you at a later time.