Note fondée sur 360 évaluations de clients
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4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 17 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2023 par Resepsjon - Thon Hotel Lillestrøm, Gestion de l’hôtel
Kjære Caroline, Takk for at du bestilte overnatting hos oss. Vi setter pris på tilbakemeldingen din! Hjertelig velkommen tilbake til vårt hotell! :)
par un voyageur
Calme et plein centre
Publié le 14 août 2022 sur HotelsHôtel propre et accueillant mais chambre très petite, sans climatisation (il faisait très chaud) et pas la possibilité d'ouvrir la fenêtre.
Très calme.
Petit déjeuner au sein du restaurant egon très agréable et bcp de choix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2022 par Resepsjon - Thon Hotel Lillestrøm, Gestion de l’hôtel
Dear Laurie,Thank you for booking accommodation with us. We appreciate your feedback! A warm welcome back to our hotel! :)
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Hyggelig og serviceinnstilt betjening !! 👍👍👍
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Veldig hyggelige ansatte. En del støy utenfor rommet, og dårlig utvalg på frokosten men den er Egon sin egentlig.
Helt greit rom, og perfekt beliggenheten med alt rundt.
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
Elendig frukost når man må ha glutenfri mat, rett og slett pinlig å ikke tilby annet enn musli og smakløse maisknekkebrød, som er uten næringsinnhold. Dette holder ikke og jeg vil ikke anbefale noen med cøliaki å bo på dette hotellet.
par un voyageur
Publié le 8 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par Lillestrøm - Resepsjon, Gestion de l’hôtel
Kjære Katharina,Takk for at du bestilte overnatting hos oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til vårt hotell!
par un voyageur
Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par Lillestrøm - Resepsjon, Gestion de l’hôtel
Kjære Chu Ngoc,Takk for at du bestilte overnatting hos oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til vårt hotell!