Note fondée sur 746 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juin 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Nice Stay

Publié le 22 nov. 2019 sur Hotels
The hotel is neat and clean. Wifi works very well. Breakfast is good. Staff is courteous. Parking is free. ery
5 sur 5
par un voyageur

Un hôtel pratique, cool.

Publié le 31 août 2019 sur Hotels
Très bon hôtel, propre avec un parking gratuit...
4 sur 5
par Amer

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Dee, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind feedback, we are glad to hear you had a great stay and we hope to see you return soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Dette er andre året vi er her i forbindelse med messe. Også i år fikk vi servert mat langt under snittet. Rommene holdt en temperatur på ca 23 grader om natten. Lamper på seng virket ikke. Innsjekking tok ca 30 min, da de rotet med reservasjonen. Ingen som snakket norsk. Og bare halvveis engelsk. Frokosten var heller ikke til å juble av. Eggerøre smakte eddik. Og bløtkokte egg var knallharde. Skuffet :(
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Raimonda, Gestion de l’hôtel
Hei Hanne Kristin.Vi beklager så mye for denne opplevelse. Tusen takk for at du sier ifra om slike problemer. Vi skal prøve å forbedre oss. Ha en fin kveld. Hilsen X hotel
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Dalia, Gestion de l’hôtel
Dear Vegar. Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Aljona P., Gestion de l’hôtel
Hei Hans!Thank you so much for your positive rating!We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Mixed

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
It was extremely positive that the room and bathroom were handicapped accessible. The breakfast was excellent. When we asked, we were shown an elevator to the breakfast room. Unfortunately, the hotel is very noisy. The guests in the rooms above us were very loud, jumping around, so we couldn't sleep for half the night because of the noise. We don't understand why the almost completely empty parking lot for the associated concert hall should cost extra.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Aljona P., Gestion de l’hôtel
Hei Harald, Thank you for your feedback. We're glad to hear that you appreciated the accessible room and bathroom, as well as our breakfast service. It's great that our team could assist you with the elevator.We sincerely apologize for the noise disturbance and the inconvenience it caused during your stay. Your comfort is important to us, and we will certainly look into ways to minimize noise in the future.Regarding the parking fee, we understand your concern, we will share your feedback with the managment.We hope to welcome you back for a more peaceful stay in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par X Hotel, Gestion de l’hôtel
We appreciate you sending us your feedback. We try to improve our services every day.