Note fondée sur 20 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
71 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par chantal

Hôtel isolé

Publié le 15 févr. 2017 sur Hotels
hôtel situé sur la route Est à 5 km de la petite ville d'Oslob. Le plus simple pour aller à Oslob manger par exemple(le seul endroit proche pour trouver des petits restos) est de prendre les bus jaunes CERES qui passent toutes les 20mn 24h/24.Ces bus font le tour de CEBU island, c'est très pratique et peu cher (cebu city-Oslob: 175 pisos) attention petit déjeuner payé en supplément :beurre, oeufs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2019 sur Expedia
Sehr schöne , kleine Anlage direkt am Meer. Personal sehr freundlich +hilfreich, werde im kommenden Jahr gerne wieder dort übernachten.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2019 par Nonoy, Gestion de l’hôtel
Thank you very much sir...
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2019 sur Expedia
The place is not well maintained. the toilet paper holder fell off, no facial tissue in the box. one of our rooms did not have private washroom and tv. the toilet was not working well, the shower water was not strong enough. however, the staff were really nice and prompt with solving them when an issue was brought up. there were signs about extra charges when using the amenities (swimming pool, stove/barbecue area/refrigerator). However, they did not charge us anymore. I dont know if it is because of the inconveniences that I have mentioned above. the place was beautiful and quiet despite all those. The staff said it was fully booked but we hardly saw any other guests. Again, the staffs were wonderful. I just hope the owner had put more attention to the maintenance/upkeep of the place that everything is working as it should. I would just say that I got what I paid for.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2019 par Nonoy P., Gestion de l’hôtel
Thanks for the comment sir, we will consider it as our guide for improving.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2018 par Myra - owner, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for the appreciation...
1 sur 5
par un voyageur de Rimbo

Dålig mottagne ej som beskrivet

Publié le 5 juin 2018 sur Expedia
Pour : INGET
Contre : ALLT
Emplacement : Läget va bra och valhajarna var det ända som var något att uppleva
Kommer på kvällen ingen visar vart vi ska aircondition fungerar inte och vi är två gäster och bara en badhandduk ?? VA !! man ska betala för att bada i poolen och ingen resturang i närheten, läcker vatten från toa dålig bemötande
1 sur 5
Recommandé
pour Escapade avec des amis
par un voyageur

Bad service, Rude staff!

Publié le 24 mars 2018 sur Hotels
We didnt get the room that we paid for. I tried to communicate the issue with the staff but they were too arrogant to even apologize. They keep insisting the room they gave was good too even though the bathroom is outside of the room. One guy also took the phone from the girl I was talking too and arrogantly asked if I had a contract with them. Well I booked online so there's your contract. I hope their management does something about this. So embarassing and disappointing.
1 sur 5
par un voyageur de cebu city

Publié le 18 févr. 2018 sur Expedia
Never checked in. When we arrived they had only one room for us I, they did not explained why.... we left n found another place to stay. I need yo get a full refund
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2018 par nonoy p., Gestion de l’hôtel
please send us the complete name where are we going to refund and cellphone number needed, thanks
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2018 sur Hotels
The toilet had to be fixed about 5 times which was very frustrating
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2018 sur Hotels
Zimmer ok und sauber und Umgebung auch. Was uns gestört hat,dass uns als Gäste vom Hotel eine Gebühr für die Benützung des Swimmingpools verlangen wollte ???dies ist ein absolutes No Go und hat uns massiv enntäuscht
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2018 par Myra, Gestion de l’hôtel
Thank you very much...
4 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 20 déc. 2017 sur Hotels
It was nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2018 par Myra, Gestion de l’hôtel
Thank you very much...