Note fondée sur 1 010 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hello Sarah. Thank you for the 5-star review
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Super service à l’accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par Aline, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words. We're delighted you had an amazing stay and that everything met your expectations. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future. Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
La piscine etais pas chauffé lors de notre 5 nuits de plus que cette années la température en floride est frais on aurait vraiment apprécié se baigner dans une piscine chauffé leau devait etre a 75 ,sinon le reste est correct ,services au chambre aleatoire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Christopher Charles, Gestion de l’hôtel
Hello Steve, I'm so sorry for the trouble with the pool heater. We did have a brief issue with it mechanically, but it is working now. we are trying to contact you by phone to discuss the issue and what we can do to make it right. Nos pondremos en contacto contigo por teléfono.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Escapade sur la cote ouest

Publié le 15 févr. 2022 sur Hotels
Tres calme et bon lit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2022 par Christopher Charles, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par Hotel management, Gestion de l’hôtel
Hi Kristie, thank you for your feedback. Please feel free to reach out to us to let us know how we could've made your stay better. We would love to give you a 5 star experience!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par Hotel management, Gestion de l’hôtel
Hello Daniel, thank you for your review! It looks like you had a great time with us. We look forward to seeing you again!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
My card was charged for a full week even with a hurricane coming in and they knew we would have to evacuate. I am now having issues getting a refund. They told me when I checked out early I would receive a refund and they will not respond to messages. Totally unacceptable and unprofessional business.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par Hotel management, Gestion de l’hôtel
Hello Anonymous, thank you for your feedback. We do apologize for the delay with your refund, and lack of a response, we have been busier than usual after the storm. Please feel free to reach out to us again so we can assist you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par Hotel management, Gestion de l’hôtel
Hello Steve, thank you for the 10 out of 10! We are thrilled you had a great stay with us and we look forward to seeing you again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Its a nice place but NOT a resort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par Hotel management , Gestion de l’hôtel
Hello Steven, thank you for your review. We are sorry to hear you feel we did not meet your expectations. please feel free to reach out to us directly to let us know what you feel we are lacking and can improve upon! We would love to give you a 5 star experience!