Note fondée sur 94 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Parfait pour séjour court
Publié le 26 mars 2024 sur HotelsHôtel pour routiers, mais chambre très bien pour le prix. Le mini bar inclu, du jamais vu et pourtant je visite une vingtaine d’hôtels par an.
Le restaurant est excellent pour le prix, j’y ai mangé 3 fois, c’est très bon!
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Lebanon
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
First, the woman who checked us in was SO friendly and helpful. Lovely person. Our room was spacious, clean and comfortable. Wifi fast and reliable. Samsung TV was easy to navigate. Very happy about the strict no smoking policy! Hotel is fresh and clean. Dinner in the restaurant was excellent. Great wine and a delicious, perfection cooked bacon cheddar burger. So good! Comfortable night sleep, quiet room. Breakfast was abundant and tasty. Many options. Parking is easy, secure and free. Convenience store, gas and grocery store a quick walk across the parking lot. We would definitely stay again!
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Tolles Hotel super Restaurant machen hier immer unseren Stopp wenn wir nach Ungarn fahren
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Preis Leistung sind super, kostenlose Parkplätze
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
My reservarion if Expedia was nor accepted. I had a standard room wirh breakfast, reservation paid already. At arrival I got a cheapet economy room and haf to pay again for the breakfast. The reception lady tried to be polite and friendly but indeed she is very annoying, speaks a lot more as acceptable. I couldn't stop her long speech abot smoking although I trief to interrupt her, told 3 times I don't smoke, but she was like a robot and was informing she is obliged to tell that ignoring i' not smoking. I don't care about the law, I require a bit more human thinking and reaction. Ok the other hand she was not able to correct anything about the mistake with the reservation. She was again like a robot, saying, her system tells that I have an economy room and she can't change it. So I have to complain with expedia, because she was not able to offer any solution.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Mooi Hotel, kleurige kamers, met moderne smart TV met youtube.
Mooie douche.
Wi-Fi op de kamers, redelijk ontvangst.
Minibar op de kamer.